بازدید 11091

پيام تقدير منطقي از كاركنان ايران خودرو

کد خبر: ۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۰ 07 April 2009
منوچهر منطقي در پيام خدا حافظي خود از تمامي كاركنان گروه صنعتي ايران خودرو به دليل تلاش همه جانبه در تعالي صنعت خودرو سازي ايران تقدير كرد .

به گزارش فارس در متن پيام مديرعامل سابق ايران خودرو آمده است:
ضمن عرض سلام و تبريك مجدد سال نو به همه كارگران ، كارمندان ، مهندسان ، متخصصان و مديران محترم گروه صنعتي ايران خودرو به استحضار شما عزيران مي رسانم در طول سال هايي كه در ايران خودرو در خدمت شما برادران و خواهران گرانمايه و بزرگوار بودم از همدلي و همزباني همه عزيزان قدرداني مي كنم و شما توانستيد در راه تعالي و سربلندي صنعت خودروسازي ايران گام هاي مهمي برداريد در نتيجه تلاش شما همكاران گرامي بود كه ايران خودرو در اقصي نقاط جهان با كمال ناباوري به عنوان يك خودورساز معتبر شناخته شد و توانست از اعتبار صنعتي جمهوري اسلامي ايران دفاع كند.
براي من مايه افتخار است كه حدود هفت سال در اين گروه صنعتي با مجموعه اي با انگيزه و توانمند همكاري نموده و شاهد ايثار و فداكاري همه جانبه شما عزيزان با وجود مشكلات و نارسايي هاي موجود بودم در حقيقت همين روحيه موجب شد تا ايران خودرو بتواند به مرحله جهاني شدن و رشد كيفي و جهش در توليد و تنوع محصولات برسد.
جاي هيچ ترديدي نيست كه همه كاركنان ايران خودرو با برخورداري از حس مسئوليت و انگيزه هاي مضاعف، آنچه را كه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا ايران خودرو بتواند با تنوع بخشيدن برتوليد انواع خودرو در بازار هاي داخلي و خارجي از اعتبار صنعت خودروسازي جمهوري اسلامي ايران به خوبي دفاع كند.
دستاوردهاي بزرگ ايران خودرو كه نمونه روشن آن طراحي و توليد دو خودرو با برند ملي مي باشد آغاز يك تحول بزرگ در صنعت كشور به شمار مي رود كه تنها در بروز خلاقيت ها و توانمندي هاي كاركنان و مديران آن تحقق يافت.

بدون شك كار بزرگ مردان و زنان ايران خودرو كه از سوريه تا ونزوئلا و سنگال و ساير مناطق جهان پايگاه هاي توليد سمند را راه اندازي كردند برگ زريني از افتخارات صنعت خودروسازي كشورمان به شمار مي رود.
اميدوارم اين نيروي پرتوان همانند گذشته در راه تعالي و سربلندي صنعت خودروسازي كشورمان گام هاي خود را محكمتر از گذشته بردارد تا ايران خودرو به عنوان قطب صنعت خودروسازي ايران بتواند نقش مهمتري در بازارهاي داخلي و خارجي را ايفا كند .

بارديگر از زحمات مديران و كاركنان شايسته گروه صنعتي ايران خودرو براي اعتلاي نام ايران و ايران خودرو قدرداني كرده اميدوارم اين حقير را در نيايش هاي خالصانه خود ياد كرده و قصور هاي اين برادر كوچك خود را به بزرگي و كرامت خود ببخشند .

دعاي خير شما را مي طلبم ، سلامت و سربلند باشيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل