بازدید 18253
۴

سقوط هواپیما؛ این بار در برزیل

سقوط یک هواپیما که حامل نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، در منطقه ای مسکونی در جنوب شرق برزیل دست کم 10 مجروح بر جا گذاشته است.
کد خبر: ۴۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰ 13 August 2014
سقوط یک هواپیما که حامل نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، در منطقه ای مسکونی در جنوب شرق برزیل دست کم 10 مجروح بر جا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، هواپیمایی که حامل "ادواردو کامپوس" نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل بود در منطقه ای مسکونی در شهر سانتوس واقع در جنوب شرق این کشور و بر روی یک خانه مسکونی سقوط کرد.  

یک مقام پلیس برزیل در همین رابطه گفت: احتمالا این سانحه کشته هایی نیز داشته است اما هنوز آماری در این زمینه در دست نیست. با این حال نیروهای آتش نشانی که برای اطفای حریق ناشی از این برخورد به محل رفتند از مجروح شدن دست کم 10 نفر خبر می دهند.

این در حالی است که برخی منابع در ستاد انتخاباتی کامپوس به رویترز گفته اند وی در این هواپیما حضور داشته است. گمانه زنی ها در مورد سرنوشت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل در حالی ادامه دارد که شبکه تلویزیونی گلوبو نیوز بدون اشاره به منبع موثقی مدعی شده کامپوس در این سانحه کشته شده است.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی برزیل هواپیمای ساقط شده از یک فرودگاه محلی در ریو دو ژانیرو بلند شده و عازم شهر گواروخا در نزدیکی شهر سانتوس بوده است. ادواردو کامپوس رهبر حزب چپ میانه رو برزیل موسوم به حزب سوسیالیست و از رقبای جدی "دیلما روسف" رئیس جمهوری برزیل در انتخابات سال آینده به شمار می رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۴
این هواپیما تو بنزینش روغن پالم نریخته بودند عایا ؟
پرواز ممنوع ، ديگر اين هواپيما پرواز نكند
هواپیماش روسی بوده
تابناك توجه كن

پرواز ممنوع ، اين هواپيما حق پرواز ديگر ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر