بازدید 18417
۷

فتوای شیوخ سلفی در حمایت از صهیونیست‌ها

شيوخ سلفي وابسته به حكام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتواي فرمايشي به نفع صهيونيست‌ها مي‌كنند. يك شيخ سلفي مصري حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به نوار غزه را اقدامي در دفاع از شهرك نشينان دانست و گفت كمك كردن به مردم فلسطين جايز نيست!
کد خبر: ۴۱۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷ 23 July 2014
شيوخ سلفي وابسته به حكام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتواي فرمايشي به نفع صهيونيست‌ها مي‌كنند. يك شيخ سلفي مصري حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به نوار غزه را اقدامي در دفاع از شهرك نشينان دانست و گفت كمك كردن به مردم فلسطين جايز نيست!

به گزارش مهر به نقل از سايت خبري گازته سيز تركيه، شيخ «طلعت زهران» از اعضاي حزب نور مصر و از شيوخ سلفي است و در جريان تنش‌هاي داخلي مصر و بركناري محمد مرسي از رياست جمهوري از ارتش حمايت كرد و گفته مي‌شود روابطي نيز با سازمان اطلاعات اين كشور دارد گفت: يهودي‌ها بايد از فلسطين خارج شوند اما وقتي صحبت از غزه مي‌شود،‌ نبايد به حماس كمك كرد. زيرا شليك موشك به سمت شهركهاي صهيونيست نشين توسط آنها موجب واكنش ارتش اسرائيل مي‌شود.

وي همچنين با طرح اين ادعا كه هدف از اين درگيري وارد كردن قاهره به جنگ با تل‌آويو است، از دولت مصر خواست در اين مسئله مداخله نكند. تاكنون در اثر جنايات دو هفته اخير رژيم صهيونيستي در غزه 610 نفر كشته و 3500 نفر زخمي و صدها هزار نفر آواره شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۷
مرگ بر تمام وهابیون سلفی
دور از انتظار نبود که این موجودات سلفی از کشتار انسان ها دفاع کنند ولی واقعا ننگ بر شیوخ سلفی در هیچ دینی از کشتار انسان های بی گناه دفاع نمی شود که توی نامسلمان کافر ، این چنین بی پروا از قاتیلن کودکان دفاع می کنی .
ازین به بعد بدونی اگه تا حالا نمیدونستی : اسراییل آمال واندیشه خود آمریکا وانگلیس است است وحیات خودشان را درآن میبینند والقاعده و داعش بچه ناخلف وشرور آنهاست تا عقده های خودشون را خالی کنند همیشه یه بچه ناخلف در شکم دارند تا بعد برای جریانی بزایند این دفعه هم از سینا تا فرات.
این هم یه مدرک در بی غیرتی شیوخ سلفی و وهابی .
غیر از این بود باید تعجب می کرد! چاقو که دسته خودشو نمیبره .
ای خائن پست فطرت . امیدواریم اسرائیل سر شما هم خراب شود و چه کنیم چه کنیم سر دهید ای خائنین پست فطرت
مردم مظلوم فلسطين لگدمال سياستهاي شيخوع عرب و آمريكا و اسرائيل شده است.
خدا لعنتش کند
سر سپردگی در این حد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان