بازدید 5828

فروش خرمای اسرائیلی در مراکش

هفته گذشته رسانه‌هاي عرب زبان از پر شدن بازارهاي كشور مراكش از خرماهاي اسرائيلي خبر داده و اعلام كردند شهروندان اين كشور با ديدن اين خرماها در بازارهاي شهرهايشان به شدت تعجب كردند
کد خبر: ۴۱۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۲ 15 July 2014
هفته گذشته رسانه‌هاي عرب زبان از پر شدن بازارهاي كشور مراكش از خرماهاي اسرائيلي خبر داده و اعلام كردند شهروندان اين كشور با ديدن اين خرماها در بازارهاي شهرهايشان به شدت تعجب كردند و موجي از اعتراض فضاي مجازي جهان عرب به ويژه مراكش را فرا گرفت و كاربران مراكشي خواستار فوري شناسايي و بازداشت عاملان ورود اين محصولات به خاك مراكش شدند.

به گزارش شيعه آنلاين، كار به جائي رسيد كه شيخ «عبدالباري الزمزمي» رئيس «جمعيت تحقيقات و پژوهش مراكش» با صدور فتوايي اعلام كرد كه خوردن خرماي اسرائيلي روزه را باطل مي‌كند. وي گفت: علت صدور اين فتوا توسط بنده اين بوده كه رژيم صهيونيستي سرزمين‌هاي اسلامي را اشغال كرده و نخل‌هاي خرمايي كه محصولاتش را به مراكش صادر مي‌كند را در اين زمين‌هاي غصبي و اشغال شده كاشته لذا خوردن اين محصولات شرعاً حرام و مبطل روزه است صاحبان اصلي اين زمين‌ها و محصولات فلسطينيان هستند.

شركت اسرائيلي «اكريسكو» و «هاديكلايم» دو شركت اسرائيلي هستند كه بيشتر محصولات و مواد غذايي را به كشور اسلامي مراكش صادر مي‌كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی