بازدید 3157

سردار سلامی: ولایت فقیه کلیدواژه پیروزی است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شادابی کشور در زمان تحریم در طول تاریخ بی‌سابقه است، گفت: هر کجا مردم از نعمت ولی فقیه محروم بوده‌اند ثمره‌ مجاهدت‌های آنها به یغما رفته است و ما هرآنچه امروز داریم از نعمت ولی فقیه است.
کد خبر: ۴۱۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ 14 July 2014
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شادابی کشور در زمان تحریم در طول تاریخ بی‌سابقه است، گفت: هر کجا مردم از نعمت ولی فقیه محروم بوده‌اند ثمره‌ مجاهدت‌های آنها به یغما رفته است و ما هرآنچه امروز داریم از نعمت ولی فقیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین سلامی عصر امروز در همایش 5 هزار نفری بسیجیان حفاظت از حرم رضوی که در رواق حر عاملی حرم امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: شور، عشق، شعور، روح فداکاری و دلدادگی بسیجیان حفاظت از حریم رضوی اگر در مسجد کوفه حضور داشت هرگز ضربت شمشیر نابه‌کار ابن‌ملجم بر فرق مبارک امیرالمؤمنان (ع) فرود نمی‌آمد، ثمرات واقعه عظیم غدیر در سقیفه به یغما نمی‌رفت و امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (ع) در نبرد با سپاه معاویه هرگز تنها نمی‌ماند و در عاشورای 61 هجری نیز هیچ نگاه نامحرمی خیام حرم را دچار اضطراب و مصیبت‌زدگی نمی‌کرد.

وی با اشاره به بسیجیان حفاظت از حرم مطهر رضوی افزود: حضور چنین جمعیتی حاصل عبرت‌های بزرگی است که از واقعه‌های تلخ صدر اسلام گرفته شده و جبران سستی‌ها، جهالت‌ها و بی‌وفایی‌ها است که امروز این جماعت 20 سال پس از حادثه تلخ سال 73 امنیت و آرامشی مثال‌زدنی برای زائران حرم مطهر به ارمغان آورده است.

سلامی تصریح کرد: فعالیت بسیجیان حرم مطهر رضوی مؤثر، باعظمت و تعیین‌کننده است و در دستگاه الهی اجر و پاداشی غیرقابل محاسبه خواهد داشت و مطمئناً هیچ فردی تصادفی اذن ورود به این حریم و خدمت را یافت نمی‌کند بلکه باید دارای دلی صاف، قلبی پاک، اراده و ایمانی مستحکم و مهر و محبتی مثال‌زدنی باشد تا سال‌ها توفیق حفاظت از حریم رضوی را عهده‌دار باشد.

وی گفت: عمل بسیجیان حرم رضوی جهاد فی‌سبیل‌الله است و این حضور بوده که در اقصی‌ نقاط کشور از عزت و آبروی مسلمین و از آزادی این ملت و آرمان‌های امام راحل (ره) توانسته است، دفاع کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 36 سال است که ایران با قدرت‌های بزرگ و شیطانی در جنگی نابرابر درگیر است اما همچنان ملت ایران در آزمون‌ها و آزمایش‌های بزرگ الهی سربلند بیرون آمده و آرزوهای دشمن را در گورستان دفن کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام صحنه‌های سخت و ویرانگری را علیه ایران ایجاد کردند که هر کدام از این صحنه‌ها اگر برای کشوری دیگر ایجاد شده بود آن کشور از هم فرو می‌پاشید چنانچه تاکنون در تاریخ شاهد فروپاشی، تجزیه، اشغال، آوارگی، فقر و ذلالت در برخی کشورها بوده‌ایم.

سلامی خاطرنشان کرد: معجزه، ضابطه و سنتی در مسیر حرکت ملت ایران وجود دارد که با وجودی که دشمنان خارجی در اوج نابرابری جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند باز هم مردم شجاعانه جوانان خود را رها کرده، از شهادت آنان استقبال کرده و حتی اشک نریختند و سرانجام همه سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کرده و پرچم پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درآوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان این کشور را تحریم اقتصادی می‌کنند و در صدد هستند فقر و گرسنگی را بر ملت ایران تحمیل کنند اما به فضل الهی و با مجاهدت مردم اقتصاد کشور بی‌تزلزل، باثبات و وفور نعمت، با اقتصادی شکوفا باقی می‌ماند و بیکاری، گرسنگی و کمبود هیچ کدام در ایران برخلاف آرمان‌های دشمن اتفاق نمی‌افتد.

وی با اشاره به اینکه هرگز تاریخ به یاد ندارد که کشوری در محاصره اقتصادی قرار گرفته و اینچنین شاداب، عزیز و سربلند در مقابل قدرت‌های جهانی صف‌آرایی کند، گفت: در حال حاضر دیپلمات‌های هسته‌ای ایران در نبردی سیاسی و دیپلماتیک به همه قدرت‌های بزرگ جهانی در حال دفاع از منافع ملت هستند.

سلامی خاطرنشان کرد: تمام دنیای قدرتمند تلاش کرد ایران پیشرفت نکند و الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی نشود اما ایران تحت ولایت فقیه به پیشرفت و فناوری نوین نائل شد و همچنان امروز حاصل این مقاومت را در کشور شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار از تحمیل سیاست‌های خام خود بر ما عاجز است، افزود: دنیای استکبار ایران را محاصره می‌کند و اجازه رشد فناوری به آن نمی‌دهد اما ایران ماهواره به فضا می‌فرستد، به انرژی هسته‌ای دست می‌یابد، از برترین‌های نانوتکنولوژی در جهان می‌شود و پالایشگاه، هواپیما، بالگرد و... می‌سازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی علیه ایران نیز سعی در کاهش اعتقادات جوانان ایرانی دارد اما جوانان ما هر سال بیشتر جذب اعتکاف و معنویات شده و دشمن را با شکست در آرمان‌های پوچش روبه‌رو می‌کنند.

سلامی افزود: دشمن با بسیج انرژی‌های جاهل و منحرف در جهان اسلام به نام تکفیری‌ها سعی در تشدید تفرقه‌افکنی در جهان اسلام دارد اما تدبیر مقام معظم رهبری این توطئه استکبار را نیز افشا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا اعتماد ملت را از نظام مقدس جمهوری و ولایت فقیه سست کند اما باز هم شاهد هستیم که مردم ایران نگین گوهر ولایت در حلقه‌های مهر خود می‌گیرند و برای پیاده‌سازی منویات ولی فقیه همه توان خود را به صحنه می‌آورند و دشمن را عاجز، دلسرد و شکست‌خورده می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به بسیجیان حفاظت از حریم رضوی گفت: قدردان نعمت‌های الهی باشید و قدر نعمت ولی فقیه را بدانید چراکه هر کجا از نعمت ولی فقیه محروم بوده‌اند ثمره‌ مجاهدت‌های مردم به یغما رفته است و ما هرآنچه امروز داریم از این نعمت الهی ولی فقیه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد:‌ ولی فقیه ستاره‌ای در آسمان هدایت امت اسلامی است و هرکه به آن ستاره بنگرد هرگز منحرف نمی‌شود و هرکجا که پرتوهای تدبیر و اراده ولی فقیه حاکم باشد هرگز شکست وجود نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان