بازدید 60339
۴

مسکن متري ۲۰ ميليون تومان در يک روستا

ه لحاظ ساختارهاي موجود در شهرستان شميرانات اين شهرستان مهاجر‌پذير است و بخشي از آن نيز مردم اصيل منطقه محسوب مي‌شوند که اين موضوع يک پارادوکسي را ايجاد مي‌کند.
کد خبر: ۴۱۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۸ 08 July 2014
عزت‌الله خان‌محمدي، درباره ساخت و سازهاي غير مجاز در محدوده شميرانات اظهار داشت: تهران و شميرانات به شرايط اقليمي و آب و هوايي و زيست محيطي پيشاني نظام محسوب مي‌شود. زمين در بخشي از شميرانات حداقل متري 5 ميليون تومان و مسکن از 15 تا 20 ميليون تومان در هر متر خريد و فروش مي‌شود.

فرماندار شميرانات در گفت‌وگو با فارس، ادامه داد:‌ به لحاظ ساختارهاي موجود در شهرستان شميرانات اين شهرستان مهاجر‌پذير است و بخشي از آن نيز مردم اصيل منطقه محسوب مي‌شوند که اين موضوع يک پارادوکسي را ايجاد مي‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۴
مبارک است
منظور از روستا همون شمیراناته؟!!! ایول.
بلی، پارادوکس،چون مهاجر ها با اومدن به اونجا اصیل محسوب میشن، در حالیکه در منطقه ی خودشون اگر میماندند، اصیل همانجا بودند.
هنگام وارونگی هوا برن ببیند همین لواسان چه هوایی داره ما رفتیم دیدیم یک مه سیاه از آلودگی روی شهر را گرفته و به علت محصور بودن توی کوهستان همان طور ساکن مانده است روستاهاش هم همین طور مگر آن ها که از محدوده شهر دورتر رفته و به شمشک نزدیک می شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست