بازدید 3091
انتفاضه رمضان

مردم غزه زير بمباران به استقبال سحر رفتند

روز قدس در راه است. بار ديگر نگاه‌ها در جهان اسلام به نجات قبله اول مسلمين است مسلمانان در سراسر جهان آماده مي‌شوند تا امسال با صداي رساتر جنايات رژيم صهيونيستي را محكوم كنند.
کد خبر: ۴۱۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵ 08 July 2014
رسالت در سرمقاله خود نوشت:

يك‌شنبه شب مردم غزه تا سحر زير بمباران هواپيماهاي رژيم صهيونيستي به استقبال سحر رفتند. حاصل اين شرارت رژيم اشغالگر قدس 9 شهيد و 15 زخمي بود. اين روزها سرزمين‌هاي اشغالي ملتهب است كرانه غربي رود اردن شاهد قيام فلسطينيان عليه جنايات اسرائيل غاصب است.

مثلث شرارت در جهان يعني آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي براي منطقه خواب‌ها ديده بودند. آنها با توطئه تجزيه عراق و تجهيز گروه‌هاي تروريستي به دنبال حاشيه امن و منفذي براي تنفس اشغالگران قدس مي‌گشتند. اما خون‌هاي به ناحق ريخته در سرزمين‌هاي اشغالي طي چند روز گذشته بويژه خون جوان 17 ساله فلسطيني محمد ابوخضير كه زنده زنده در آتش خشم صهيونيست‌ها سوخت، اكنون حكايت از يك مقاومت و پايداري جديد مي‌دهد. رزمندگان حماس با شليك موشك‌هاي زمين به زمين خواب راحت را از چشمان صهيونيست‌ها ربوده‌اند.

روز قدس در راه است. بار ديگر نگاه‌ها در جهان اسلام به نجات قبله اول مسلمين است مسلمانان در سراسر جهان آماده مي‌شوند تا امسال با صداي رساتر جنايات رژيم صهيونيستي را محكوم كنند.

جرقه انتفاضه سوم زده شده است و با التماس صهيونيست‌ها مبني بر آتش بس هم خاموش نمي‌شود. اكنون غزه و كرانه باختري درگير يك جنگ تمام عيار است و درگيري‌ها به مرز بي‌سابقه‌اي رسيده است. امروز مسلمانان جهان شاهد هستند در حالي كه مظلومين فلسطيني با دست خالي در برابر ماشين جنگي رژيم صهيونيستي مقاومت مي‌كنند جريان تروريسم دست‌ساز استكبار جهاني چون خنجري بر پشت مقاومت فرود آمده است و فرزندان اسلام و مجاهدان راستين خدا را كه بايد به آزادي قدس بينديشند به مسلخ برده است.

داعش، جبهه النصره و القاعده و ده‌ها گروه تكفيري و وهابي دست‌شان نامرفق به خون آزاديخواهان جهان اسلام آغشته است آنها مامورند كه مسلمانان را از مسئله  آزادي قدس منحرف كنند.

اما جوانان مسلمان فلسطيني با قيام خود اين توطئه شوم را بي‌اثر گذارده‌اند.

به زودي روز قدس فرا مي‌رسد و مسلمانان جهان پاسخ توطئه‌هاي استكبار بويژه آمريكا را در يك راهپيمايي كه ابعاد جهاني دارد خواهند داد و قدرت اسلام را به رخ آنها خواهند كشيد.فرياد انتفاضه سوم در حالي که بار ديگر در نوار غزه و کرانه باختري رود اردن طنين انداز شده است که کاخ سفيد و تل آويو نسبت به ترويج گفتمان سازش در فلسطين اميد بسته بودند اما خون پاک شهيد ابو خضير و شهداي غزه اين اميد آمريکا و صهيونيستها را بر باد داد. طوفان انتفاضه بار ديگر در راه است .طوفاني که نه تنها نتانياهو و ليبرمن بلكه همه ساکنان اراضي اشغالي چاره اي جز تسليم در برابر آن نخواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها