بازدید 7639

سرپرستان جدید تخت‌جمشید و پاسارگاد

طی حکمی از سوی محمدحسن طالبیان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مسعود رضایی‌منفرد به عنوان سرپرست پایگاه جهانی تخت‌جمشید منصوب شد.
کد خبر: ۴۰۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 09 June 2014
با صدور احکام جداگانه از سوی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سرپرستان جدید پایگاه جهانی تخت‌جمشید و پایگاه میراث جهانی پاسارگاد معرفی شدند.

به گزارش فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی مجموعه جهانی تخت جمشید، طی حکمی از سوی محمدحسن طالبیان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مسعود رضایی‌منفرد به عنوان سرپرست پایگاه جهانی تخت‌جمشید منصوب شد.

بنا به خبر دیگری از همین منبع، با صدور حکمی از سوی معاون سازمان میراث فرهنگی، محمد نصیری‌حقیقت نیز به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی پاسارگاد معرفی شد.

محمد نصیری‌حقیقت کارشناس ارشد عمران است و از سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به کارشناس عمران پایگاه پارسه پاسارگاد، مدیریت داخلی مجموعه پاسارگاد، عضویت در شورای فنی پایگاه پارسه پاسارگاد، اشاره کرد.

مسعود رضایی‌منفرد سرپرست جدید پایگاه جهانی تخت‌جمشید نیز دانشجوی دکترای مدیریت بحران در حوزه میراث فرهنگی بوده و از سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به مدیریت اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت از سال 81 تا 85 و معاون هماهنگی و پشتیبانی بنیاد پژوهشی پارسه پاسارگاد از سال 86 تا 89، اشاره کرد.

رضایی‌منفرد همچنین عضویت در شورای فنی و راهبردی مجموعه تخت‌جمشید و مدیریت اجرایی مجموعه تخت‌جمشید را نیز در کارنامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار