بازدید 3357

طرح تبدیل کمیسیون اصل 90 به دیوان

این طرح هم اکنون به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده و به زودی جهت بررسی‌ و تصویب نهایی در دستورکار صحن علنی پارلمان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۰۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 31 May 2014
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از نهایی شدن طرح تبدیل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به دیوان، در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده و به زودی جهت بررسی‌ و تصویب نهایی در دستورکار صحن علنی پارلمان قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان و رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح تبدیل کمیسیون اصل 90 مجلس به دیوان، در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: : این طرح هم اکنون به هیئت رئیسه مجلس ارائه  شده و به زودی جهت بررسی‌ و تصویب نهایی در دستورکار صحن علنی پارلمان قرار می‌گیرد. 
 
وی در ادامه افزود: این کمیسیون فعلا کلیات این طرح را تصویب و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده است تا در صورت تصویب در صحن علنی پارلمان؛ به منظور بررسی جزئیات دوباره به کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ارسال شود. 
 
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای تصریح کرد: براساس ماده واحده طرح تبدیل کمیسیون اصل 90 به "دیوان"، کمیسیون اصل 90 مجلس می‌بایست به "سازمان" و یا "دیوان" تغییر کند ولی سازوکار و نحوه انجام وظایف این سازمان یا دیوان باید توسط هیئت رئیسه مجلس مشخص شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل