بازدید 5628

یک دانشکده مجهز به عینک گوگل

پزشکانی که در آینده در دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا آیروین تحصیل خواهند کرد با وجود عینک گوگل در جهانی مملو از تکنولوژی غوطه‌ور خواهند شد.
کد خبر: ۴۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸ 18 May 2014
همشهری آنلاین نوشت:

پزشکانی که در آینده در دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا آیروین تحصیل خواهند کرد با وجود عینک گوگل در جهانی مملو از تکنولوژی غوطه‌ور خواهند شد.

براساس گزارش NBC، قرار است این محصول پوشیدنی گوگل در تمامی بخش‌های رشته پزشکی این دانشگاه،‌از کلاس‌های تشریحی گرفته تا اتاق عمل و آزمایشگاه‌ها، همراه دانشجویان پزشکی باشد.

دانشجویان سال سوم و چهارم پزشکی این دانشگاه نیز با آغاز ترم جدید می‌توانند به این عینک دسترسی داشته‌باشند،‌البته تنها 10 عدد از این محصول 1500 دلاری در اختیار دانشجویان سال آخر پزشکی قرار خواهد گرفت. 20 تا 30 دستگاه دیگر در ماه آگوست و همزمان با ورود دانشجویان سال اول و دوم پزشکی وارد دانشگاه خواهند شد.

به گفته رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آیروین، تکنولوژی دیجیتال تجربه‌ بالینی تاثیرگذارتر و مناسب‌تری را در اختیار دانشجویان پزشکی قرار خواهد‌داد.

درحالی‌که دیگر دانشکده‌ها این عینک را در بخش‌هایی از دوره‌های آموزشی و تجربی به‌کار گرفته‌اند، دانشگاه آیروین اولین دانشگاهی است که از عینک گوگل در یک دوره کامل آکادمیک بهره خواهد برد. به گفته مقامات دانشکده پزشکی این دانشگاه،‌عینک گوگل به دانشجویان امکان می‌دهد دقیقا همان چیزی را ببینند که جراح می‌بیند.

همچنین قرار است این عینک‌ها در اختیار بیماران نیز قرار بگیرد تا دانشجویان بتوانند خود را از چشم بیمارانی ببینند که در برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کنند. هزینه خریداری این عینک‌ها توسط فردی خیر که نامش توسط دانشگاه افشا نشده پرداخت شده‌است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل