بازدید 8842

هدیه رهبر انقلاب به منطقه محروم دشتی

امروز در روستای بن بید که یکی از روستاهای دور افتاده، بن بست و کوهستانی شهرستان دشتی است نخستین مدرسه را افتتاح کردیم.
کد خبر: ۴۰۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ 15 May 2014
مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: احداث سه مدرسه از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفترستاد اجرایی فرمان امام و دفتر مقام معظم رهبری انجام شد و این هدیه رهبر عزیزمان به دانش آموزان منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی است.

به گزارش فارس از شهرستان دشتی، جلیل بشارتی صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان دشتی اظهار داشت: امروز در روستای بن بید که یکی از روستاهای دور افتاده، بن بست و کوهستانی شهرستان دشتی است نخستین مدرسه را افتتاح کردیم.

مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: دومین مدرسه در شهر زلزله‌زده شنبه که در حادثه زلزله 20 فروردین ماه 92 تخریب شده بود افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: سومین مدرسه در روستای لاور شرقی دشتی افتتاح شد و نتیجه کار و تلاشی است که در سال گذشته از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفتر ستاد اجرایی فرمان امام و دفتر مقام معظم رهبری انجام شد و این هدیه رهبر عزیزمان به دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی است.

بشارتی خاطر نشان کرد: سال گذشته از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی بازدید داشتیم که سه مدرسه آبرومند با تجهیزات کولر و امکانات با کیفیت بالا تحویل مردم عزیز منطقه کردیم.

وی اضافه کرد: خوشحالم که می‌بینم که دو پروژه خوب از جریان بازسازی مدارس که اعتبار آن توسط بنیاد برکت تامین و هزینه شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

بشارتی با بیان اینکه امروز با خوشحالی شهرستان دشتی را ترک می‌کنیم، گفت: سرعت و کیفیت کاری که انجام شده مدیون هماهنگی مدیران استان، استاندار، معاونین، مدیران شهرستان و ستادهای بحران است.

مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در پاسخ به اینکه چند پروژه در کشور توسط بنیاد برکت فعال است، یادآورشد: تعدادی از پروژه‌های بنیاد برکت در دست اجراست که تا اول مهرماه سال جاری تعداد زیادی از آنها بهره‌برداری خواهد شد.

بشارتی تصریح کرد: بنیاد برکت وظایفی که برعهده دارد را دقیقا انجام می‌دهد و پشتیبان آن نیز مدیران دلسوز استان‌ها هستند که همه این‌ها به هم پیوسته است و هدف ما پشتیبانی از مناطق محروم است.

در این سفر معاون زیر بنایی بنیاد برکت، مسئولان استان و فرماندار دشتی نیز مشاور اجرایی فرمان امام (ره) همراهی می‌کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی