بازدید 3199

رضایی: اقتصاد مقاومتی، مطالبه رهبری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب از دولت، مجلس و قوه قضائیه پرداختن به مساله اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۴۰۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 13 May 2014
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب از دولت، مجلس و قوه قضائیه پرداختن به مساله اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم پاسداشت سرهنگ شهید جانباز رضا شاطر رجبی و تجلیل از پدران آسمانی نطنز با تبریک میلاد با سعادت حضرت امیرمومنان علی (ع) افزود: جریان انقلابی در کشور به شخص و گروهی متکی نیست، بلکه با آرمانها و ارزش های انقلاب پیوند خورده است.

وی گفت: در سایه مدیریت جهادی می توان، اقتصاد مقاومتی و ارزشهای انقلابی را تقویت کرد.

رضایی اظهار داشت: در شرایط فعلی و موضوع تحریم ها می بایست از فرمول دفاع مقدس و انقلاب که همان حضور جوانان در عرصه های مختلف بود، بهره برد و به جوانان و سرمایه های کشور اعتماد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مهمترین خواست رهبر معظم انقلاب از سران قوا پرداختن به مساله اقتصاد مقاومتی است، زیرا این اقتصاد ریاضتی نیست که به مردم بگوییم تحمل کنند، بلکه شکوفا کردن اقتصاد ایران در شرایط تحریم هاست.

وی با بیان اینکه شهرستان نطنز دارای ظرفیت های بالقوه ای است که می تواند با بهره گیری از توان و استعدادهای جوانان این خطه، تحول عظیم اقتصادی بوجود آورد.

رضایی تصریح کرد: شهرستان نطنز می تواند الگوی چشم انداز ایران آینده باشد و بهترین و مستعدترین نیروهایی را در خود دارد که می توانند تحول بزرگی را در زمینه کشاورزی و معادن و گردشگری ایجاد نمایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به موضوع یارانه ها اشاره کرد و گفت: یارانه ها اگر درست انجام شود سالی یکصد هزار میلیارد تومان به منابع کشور افزوده شود و در طی چهار سال عمر دولت این رقم به 400 هزار میلیارد تومان می رسد که با این منبع عظیم مالی می توان هزاران شغل ایجاد کرد.

رضایی همچنین به مساله کشاورزی و دامداری در کشور پرداخت و گفت: روش های به کار گرفته شده در این سیستم مربوط به 50 سال قبل است که بازدهی مناسبی برای کشور ندارد.

وی خام فروشی منابع ملی و معادن کشور را از دیگر مشکلات اقتصادی کشور برشمرد.

گفتنی است؛ در این مراسم 20 نفر از پدران آسمانی شهرستان نطنز با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر