بازدید 5331

۳.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۳ میلیون و 692 هزار لیتر سوخت قاچاق از دو کارخانه فاقد مجوز فعالیت خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 07 May 2014
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۳ میلیون و 692 هزار لیتر سوخت قاچاق از دو کارخانه فاقد مجوز فعالیت خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیروس فتحی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی استان تهران با به دست آوردن اخباری مبنی بر اینکه فردی در جاده «قوئینک زهری» نسبت به احتکار، دپو و خرید انواع سوخت در بازار سیاه از دلالان و قاچاقچیان اقدام می کند، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در این ارتباط مأموران پس از تجزیه و تحلیل و پایش خبر محل مورد نظر که فاقد مجوز فعالیت بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به بازرسی از آنجا پرداختند.

سردار فتحی با اشاره به وجود تانکرهای متعدد و مخازن زیرزمینی گفت: در بازرسی از این محل یک میلیون و 14 هزار لیتر انواع سوخت گازوئیل، نفت کوره و قیر کشف شد و در ادامه پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد مقادیر دیگری از سوخت های قاچاق در همان حوالی نگهداری می‌شود که با اعزام تیم‌های ویژه و در بازدید از مکان دوم ، دو میلیون و 678 هزار و 500 لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس تلاش دارد تا با بهره­ گیری از اطلاعات مردمی به موفقیت­های بیشتری دست یابد و از شهروندان تقاضا دارد در صورت کسب هرگونه خبری از فعالیت مجرمان، موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی