بازدید 13194

رفع چین و چروک پوست با شکلات تلخ

شکلات تیره برای پوست بسیار منفعت دارد. شکلات حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده که در تغذیه پوست ما موثر است.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶ 06 May 2014
شکلات تیره برای پوست بسیار منفعت دارد. شکلات حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده که در تغذیه پوست ما موثر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر مریم ملکی، متخصص پوست و مو گفت: شکلات تیره، یک منبع غنی از آهن، کلسیم و ویتامین‌های A و Eو Cو D و B1 برای پوست هستند. اگر هر روز یک فنجان کاکائو خالص بنوشید، پوست خشک را درمان می‌کند و به پوست درخشش می‌دهد.

وی افزود: شکلات تیره حاوی فلاونول است که برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و نشانه‌های دیگر از آسیب‌های اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند. همچنین جریان خون پوست را افزایش می‌دهد.

دکتر ملکی تصریح کرد: چین و چروک و خطوط ریز روی پوست به دلیل کاهش «کلاژن» است که با توجه به انتشار هورمون‌های استرس اتفاق می‌افتد.شکلات تیره استرس را کاهش می‌دهد و از این رو از ترشح بیش از حد هورمون‌های استرس جلوگیری می‌کند. در نتیجه چین و چروک‌ و خطوط ریز را از بین می‌برد.وی خاطر نشان کرد: پودرکاکائو و روغن جوجوبا را با هم مخلوط کنید تا خشکی لب برطرف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر