بازدید 2962

صفار هرندی: جنگ شهید مطهری با التقاط بود

کد خبر: ۳۹۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 03 May 2014
مشاور عالی فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ شهید مطهری با التقاط بود و امروزه نیز این جنگ همچنان ادامه دارد و ما نیز با آن درگیر هستیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ،ˈ محمد حسین صفار هرندیˈ روز شنبه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری افزود: در آن زمان کسانی که دنبال افزودن چیزی بر دین بودند و به زعم خود می خواستند کمبودهای اسلام را از این طریق جبران کنند.

وی اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری وقتی دید که اندیشه های ناپاک بر جوانان غلبه کرده است و آنان به جای آنکه از اندیشه های ناب دینی دفاع کنند به دنبال اسلام مارکسیستی می روند با این آلودگی فکری به مبارزه برخاست و عاقبت در این راه جانش را هم فدا کرد .

وی افزود: در زمان شهید مطهری جریان سوسیالیستی و مارکسیستی فعال بودند و می گفتند اسلام را باید با افکار مارکسیستی قاطی کرد و آمیزه ای از اسلام و مارکسیسم به وجود آورد.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی این جریان افول کرد و به تعبیر حضرت امام(ره) مارکسیسم به موزه های تاریخ پیوست.

صفارهرندی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته معلم به دست اندرکاران تعلیم و تربیت، پیرامون جریان های فکری که شهید مطهری در زمان حیاتش با آنها مبارزه می کرد سخنرانی بیان کرد.

مراسم بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه با حصور مسوولان و سپاهیان در سالن همایش حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) این مجموعه برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان