بازدید 11006

واکنش نماینده ولی فقیه به اقدامات خودسرانه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با تأکید بر پرهیز از اعمال نگاه سیاسی و جناحی به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: کارهای فرهنگی نباید خودسرانه و بدون برنامه‌ریزی انجام شود.
کد خبر: ۳۹۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹ 30 April 2014
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با تأکید بر پرهیز از اعمال نگاه سیاسی و جناحی به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: کارهای فرهنگی نباید خودسرانه و بدون برنامه‌ریزی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی در گفت‌وگو با اطلاعات، با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، قوت قلب و نقشه راهی برای مسئولان است و حکایت از این موضوع دارد که ایشان دردها و مشکلات را شناسایی کرده‌اند و مسئولان باید با استفاده از این نقشه راه، در تحقق آن گام بردارند.وی از وجود روحیه جهادی و عزم ملی به عنوان لازمه‌های تحقق شعار امسال یاد کرد و افزود: همانگونه که در دفاع مقدس توانستیم با وحدت و روحیه جهادی پیروز شویم و توطئه‌های استکبار را خنثی کنیم، باتوجه به این دو موضوع هم می‌توانیم به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه فرهنگ و اقتصاد دست یابیم.

گواهی با بیان این که سپاه تهران بزرگ توقعات فرهنگی جامعه را احصاء کرده است، یادآور شد: مجموعه بسیج و سپاه انگیزه بسیار بالایی برای رفع مشکلات دارند و این انگیزه قوی می‌تواند زمینه‌ساز رفع معضلات باشند.وی با تأکید بر این که انجام برخی از کارها در حوزه فرهنگ نیاز به تصویب شدن ندارد و روحیه جهادی را می‌طلبد، افزود: البته نباید از این موضوع غافل شویم که همه کارها باید حساب شده انجام شود و در فعالیت‌ها موازی‌کاری وجود نداشته باشد. همچنین کارهای فرهنگی نباید خودسرانه انجام گیرد بلکه باید با تهیه یک نسخه صحیح و قوی، سراغ مشکلات برویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد(ص) تهران بزرگ در ادامه با بیان این که حوزه اقتصاد شامل دو بخش رشد اقتصادی و رعایت مسائل اقتصادی توسط مردم (سبک زندگی) است، تأکید کرد: اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگرند و به طور حتم اصلاح فرهنگ به رشد اقتصاد و رونق آن کمک می‌کند.

گواهی بر لزوم پرهیز از نگاه جناحی به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: اگر کسانی مطالب مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را جناحی معرفی کنند، سیاسی‌کار هستند.

به طور حتم در همه موضوعاتی که ایشان اشاره می‌کنند، خیر و صلاح ملت و کشور وجود دارد.وی یادآور شد: اگر کسی این‌گونه موضوعات را به جریان‌های سیاسی وصل کند، قطعاً بیمار است. هیچ کس نباید نگاه جناحی به فرمایشات «معظم‌له» داشته باشد.

گواهی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به برگزاری سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ، گفت: این همایش ۱۸ اردیبهشت با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان لشکری و کشوری و همچنین روحانیون ایثارگر در سالن برج میلاد برگزار و در آن از روحانیون ایثارگر تجلیل خواهد شد.

به گفته گواهی، شهر تهران بیش از ۵۰۰ روحانی شهید و ۱۵۰۰ روحانی جبهه رفته دارد.وی با تأکید بر این که سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، یادآور شد: هر جا خطری متوجه کشور شود، سپاه با حضور خود، تهدید را رفع خواهد کرد که آخرین مورد حضور سپاه در میدان یاری رساندن به مردم در ماجرای برف و یخبندان سال گذشته در شمال کشور بود و طی آن بسیجیان توانستند در لحظات اولیه در محل حضور یابند و مردم را نجات دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی