بازدید 3414

تشكيل كارگروه مشترك ریاست جمهوری و مجلس

تشكيل كارگروه مشترك معاونت پارلماني رييس‌جمهوري و كميسيون اصل نودم با هدف اصلاح قوانين، ساماندهي تذكرات و سوالات و شكايات، راه‌حلي است كه اهالي بهارستان و پاستور در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۹۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵ 19 April 2014
تشكيل كميته بررسي سوال نمايندگان از دولت در هيات رييسه مجلس و تذكرات مكرر رياست مجلس به اقليت تندرو مجلس هم نتوانست پايداري‌هاي مجلس را در تنظيم سوالات پي در پي از دولت مهار كند تا اين‌بار مجلس و دولت براي دور نشدن از يكديگر راه‌حل ديگري را مطرح كنند. تشكيل كارگروه مشترك معاونت پارلماني رييس‌جمهوري و كميسيون اصل نودم با هدف اصلاح قوانين، ساماندهي تذكرات و سوالات و شكايات، راه‌حلي است كه اهالي بهارستان و پاستور در نظر گرفته‌اند.

به گزارش ايرنا، مجيد انصاري، معاون پارلماني دولت در تشريح جزييات اين كارگروه، اعلام كرد:مقرر شد كارگروه مشتركي براي تعامل هرچه بهتر بين دولت و مجلس و پيگيري موضوعات و عملي كردن توافقات تشكيل شود.

تشكيل كارگروه مشترك بين معاونت امور مجلس، دولت و كميسيون اصل 90 منجر به بهره‌برداري حداكثري از ظرفيت تعامل مجلس و دولت در رفع مشكل و پيشبرد امور مي‌شود. به گفته انصاري، در كارگروه مشترك بين معاونت امور مجلس رياست‌جمهوري و كميسيون اصل 90 مجلس موضوعاتي همچون همكاري بيشتر اين معاونت با كميسيون اصل 90 در رابطه با اصلاح قوانين، ساماندهي برخي امور مانند تذكرات و سوالات، همكاري و ارتقاي سطح تعامل، ساماندهي شكايات واصله در كميسيون و پاسخ‌دهي به موقع و مناسب به استعلامات كميسيون اصل 90 بررسي مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل