بازدید 4499

بررسی طرح ساماندهی تعطیلات در مجلس‌

کد خبر: ۳۹۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸ 14 April 2014
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرحله تدوین قرار گرفته است.

به گزارش فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز ‌در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرحله تدوین قرار گرفته است و انتظار می رود در سال جاری شاهد تصویب نهایی و اجرای این اصل مهم باشیم.

وی ادامه داد: به طور مثال در وضعیتی که تعطیلات رسمی ایام نوروز در حال حاضر چهار روز است، اما در عمل شاهد توقف روند فعالیت در حوزه‌های مختلف به مدت سه هفته هستیم که این معضل در بلند مدت مشکلات و نارسایی‌های قابل توجهی را برای مجموعه کشور به همراه دارد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اهمیت ترویج رویکرد جهادی در عرصه‌های مختلف اجتماعی مبتنی بر بکارگیری ظرفیت اقشار مختلف جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری با حساسیت خاص نسبت به لزوم اهتمام همگانی به توسعه و تعالی کشور تاکید داشتند و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای نهادینه ساختن این موضوع مهم اقدام شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میزان تولید کشور به دلیل افزایش میزان تعطیلات با روند کاهشی مواجه می‌شود، اضافه کرد: مطابق ارزیابی‌های انجام گرفته، به ازای هر روز تعطیلی رسمی در کشور میزان تولید تا حدود ۱.۵ میلیارد دلار کاهش می‌یابد که در بلند مدت مشکلات قابل توجهی را برای ساختار اقتصادی کشور به همراه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی