بازدید 8806

اظهارنظر حریفان ایران درباره قرعه‌ جام ملت‌ها

قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ششم فروردین برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه 3 با تیم‌های امارات، قطر و بحرین هم گروه شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸ 04 April 2014
سرمربی بحرین معتقد است گروه این تیم در جام جهانی خوب است و آنها شانس موفقیت دارند.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ششم فروردین برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه 3 با تیم‌های امارات، قطر و بحرین هم گروه شد.

آنتونی هادسون، سرمربی بحرین درباره گروه این کشور در جام ملت‌های آسیا گفت: خوشبینم. کاری به دیگر تیم‌های گروه ندارم و می‌خواهیم با قدرت خودمان برنامه هایمان را به پیش ببریم. باید تلاش زیادی از خود نشان دهیم که تا جایی که ممکن است صعود کنیم.

هادسون ادامه داد: در گروه خوبی قرار گرفتیم. گروه ما می‌توانست سخت تر از این شود. فکر می‌کنم شانس زیادی برای موفقیت داریم.

گروه ما مسابقات خلیج فارس است!


سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است هدف آنها در این دوره حضور در جمع چهار تیم اول است.

مهدی علی، سرمربی امارات نیز گفت: حضور سه کشور از حوزه خلیج فارس در این گروه کار را سخت کرده است و دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد. این گروه به نوعی مسابقات خلیج فارس است که تیم ما توانسته در آن به موفقیت دست یابد.

علی ادامه داد: قبلا هم گفتم هدف ما حضور در جمع چهار تیم اول این رقابت‌هاست و می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم. فکر می‌کنم این نسل امارات لایق موفقیت‌های بیشتر است. ما به خوبی خودمان را آماده کردیم و می‌خواهیم در استرالیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

دیدار با ایران سخت‌ترین بازی ماست

سرمربی قطر دیدار این تیم برابر ایران را سخت ترین دیدار تیمش در جام ملت‌های آسیا 2015 توصیف کرد.

جمال بلماضی، سرمربی قطر درباره قرار گرفتن تیمش در گروه سه این رقابت‌ها گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم. البته همه بازی ها در جام ملت‌های آسیا سخت خواهد بود. ما در مقدماتی جام جهانی 2014 با ایران بازی کردیم و تجربه رویارویی با آنها را داریم. امارت و بحرین نیز در سالهای گذشته دو تیم خوبی بودند و در جام خلیج با آنها بازی کردیم و می دانیم که آنها چه کیفیتی دارند.

بلماضی در ادامه گفت: سخت ترین دیدار ما در این گروه برابر ایران است. باید برای این دیدار به خوبی آماده شویم و بتوانیم شرایط را برای صعود از این گروه آماده کنیم. ایران تیمی خوب است که توانسته به جام جهانی راه یابد و طبیعتا بازی با این تیم سخت و دشوار خواهد بود.

اظهارنظر عجیب مربی عربستان

مربی عربستان معتقد است تیم ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا حذف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "خلیل الزایانی" مربی عربستان در واکنش به قرعه این کشور در جام ملت‌های آسیا گفت: عربستان در گروه متعادلی قرار گرفته است، البته باید از کره‌شمالی ترسید. این تیم، تیم خطرناکی است و شانس زیادی برای صعود دارد. البته ازبکستان و چین نیز تیم‌های خوب دیگری هستند که همگی مدعی صعود از گروه محسوب می‌شوند.

الزایانی درباره گروه 3 جام ملت‌های آسیا که در آن ایران قرار دارد، گفت: فوتبال ایران دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست. نتایج اخیر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. حضور سه تیم عربی در کنار ایران باعث شده است که این گروه پیچیدگی‌های زیادی داشته باشد. با این وجود من فکر می‌کنم امارات و بحرین از این گروه به مرحله بعد صعود کنند و ایران نتواند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست