بازدید 5913

به کمک فناوری اشیای گمشده را پیدا کنید

همچنین وقتی در حال کار با رایانه هستید و ناگهان از جای خود بلند می‌شوید، این اپ می‌تواند به‌طور اتوماتیک رایانه شما را قفل کند تا دیگران به اطلاعات آن دسترسی نداشته باشند.
کد خبر: ۳۸۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲ 16 March 2014
گاهی در طول روز ممکن است به دلیل مشغله فراوان، فراموش کنیم که بعضی وسایل کوچک خود را کجا گذاشته‌ایم و البته گاهی نیز این وسایل از دست سارقان در امان نمی‌ماند. اینجاست که باز هم طراحان عرصه فناوری به میدان آمده‌اند تا وسایل گمشده خود را راحت‌تر پیدا کنیم. Lupo، تازه‌ترین نمونه است که با چندکاره بودنش توجه همه را به خود جلب کرده است.

به نوشته ایران، با کمک این وسیله می‌توانید اشیای گمشده را پیدا کنید و همچنین علاوه بر مقابله با سارقان، با کمک بلوتوث 0/4 و اپ Lupo می‌توانید وسایل الکترونیکی خود را از راه دور کنترل کنید. این اپ را می‌توانید طوری تنظیم کنید که در صورت جا گذاشتن وسیله خود، با صدای آلارم یا پیامک به شما اطلاع بدهد.

همچنین وقتی در حال کار با رایانه هستید و ناگهان از جای خود بلند می‌شوید، این اپ می‌تواند به‌طور اتوماتیک رایانه شما را قفل کند تا دیگران به اطلاعات آن دسترسی نداشته باشند. Lupo باتری با طول عمر بالا دارد و تا حدودی به آب و ضربه مقاوم است و گفته می‌شود ماه ژوئن با بهای 40 دلار راهی بازار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی