بازدید 10596
پورعلی فرد:

مسابقات مردان آهنین برگزار نمی‌شود

کد خبر: ۳۸۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸ 10 March 2014
رئیس فدراسیون پرورش اندام کشور گفت: مسابقات مردان آهنین به دلیل یکسری مشکلات، نوروز 93 برگزار نخواهد شد.

به گزارش مهر، ناصر پورعلی فرد بعد ازظهر دوشنبه در مجمع عمومی انتخابات رئیس هیئت ورزشی پرورش اندام خراسان جنوبی که در محل خانه ورزش این استان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات مردان آهنین به خاطر یک سری از مشکلات نوروز امسال برگزار نمی شود .

وی با بیان اینکه ورزش پرورش اندام یکی از ورزش های است که تمام ورزشکاران به آن  نیازمند هستند، تصریح کرد: باید تمامی ورزشکاران یک بدن و جسم ورزشکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکار واقعی ورزشکار با اخلاق است؛ بیان داشت: باید در تمام میادین ورزشی داخلی و خارجی اخلاق و مرام ورزشی خود را رعایت کنند.

وی گفت: ورزشکاران سفیران کشور هستند و نباید به بهانه های واهی آبروی کشور و فدراسیون را از بین ببرند.

پورعلی فرد در ادامه به کمبودهای اعتباری اشاره و بیان کرد: فدارسیون پرورش اندام دچار مشکل اعتباری است اما قول می دهیم با تمام تلاش مبلغی را به هیئت پرورش اندام خراسان جنوبی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت پرورش اندام خراسان جنوبی یکی از هیئت های موفق در کشور است؛ عنوان کرد: این نشان از ورزش پاک بودن استان و نتیجه عملکرد مدیران ورزشی است.

وی با اشاره به مواد نیرو زا کاذب در باشگاه بیان کرد:  باید سعی و تلاش شود ورزشکاران از مواد نیرو زا کاذب استفاده نکنند و فقط از مواد که تاییدیه وزارت بهداشت و فدارسیون  را دارد استفاده کنند.

رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: برای پیشرفت ورزش باید رابطه بین ورزشکار و فدراسیون و سازمان ورزش و جوانان بیشر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار