بازدید 2940

دیدار وزیر خارجه انگلیس با رهبران اوکراینی

هیگ پیش از سفر به کیف پایتخت اوکراین تاکید کرد، وی به شدت از تشدید تنش در اوکراین نگران است.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۹ 03 March 2014
وزیر خارجه انگلیس در حالی امروز یکشنبه برای سفر به اوکراین وارد کیف شده است که قصد دارد با رهبران جدید غربگرای این کشور دیدار و گفتگو کند.

به گزارش تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، هدف اصلی از سفر ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس به اوکراین تلاش برای از بین بردن بحران کنونی این کشور اعلام شده است. هیگ پیش از سفر به کیف پایتخت اوکراین تاکید کرد، وی به شدت از تشدید تنش در اوکراین نگران است. مقام های رسمی اوکراینی به وی گفته اند که به اقدامات تحریک آمیز روسیه پاسخی نمی دهند و وی نیز به آنها توصیه کرده است تا به این مسیر خود ادامه دهند.

بر اساس این گزارش هیگ در ادامه گفت، انگلیس به روسیه توصیه می کند تا از طریق کانال های نظامی و سیاسی با رهبران جدید اوکراین صحبت و مذاکره کند. وی تاکید کرد، در این سفر با مقام های اوکراینی در خصوص برگزاری عادلانه انتخابات با حضور همه نمایندگان کشور صحبت و رایزنی خواهد کرد.

وی همچنین از عدم شرکت انگلیس در مذاکرات کارشناسی گروه 8 که قرار است در شهر سوچی روسیه برگزار شود خبر داده است. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس نیز تاکید کرد، وی به همراه هیگ تصمیم گرفته اند که وزرای این کشور نباید به علت بحران اوکراین در بازی های پارالمپیک در شهر سوچی شرکت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی