بازدید 15633
۸

دفاع مدیرگروه‌کودک از "کلیددروغ" عمو پورنگ

وی افزود: سابقه این موارد نیز زیاد بوده و حتی تام و جری هم به جنگ سرد تعبیر می‌کنند.این تعبیر و تفسیرها باعث می‌شود دوستان رسانه‌ای رنجیده خاطر شوند.
کد خبر: ۳۷۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰ 15 February 2014
دفاع مدیرگروه‌کودک از
مدیر گروه کودک شبکه دو سیما گفت: دوستان در این باره بی‌تقوایی می‌کنند. یک تحلیل‌گر یا منتقد باید کل اثر را بررسی کند و بعد تحلیل ارائه کند، نه اینکه یک عکس از 60 دقیقه برنامه بدهد و بعد آن را به دلخواه خود تفسیر کند.

«علی زارعان» در گفت‌وگو با فارس درباره انتشار تصویر عموپورنگ با کلید دروغ و نسبت دادن آن به کلید تدبیر و امیدی که شعار انتخاباتی رئیس جمهور بود، گفت: دوستان در این باره بی‌تقوایی می‌کنند. یک تحلیل‌گر یا منتقد باید کل اثر را بررسی کند و بعد تحلیل ارائه کند، نه اینکه یک عکس از 60 دقیقه برنامه بدهد و بعد آن را به دلخواه خود تفسیر کند.

وی با بیان اینکه تقوا ایجاب می‌کند که دوستان کل برنامه را ببینند،‌عنوان داشت: من آن روز خودم سر صحنه بودم ولی برای اطمینان بیشتر دو بار برنامه را دیدم. حدیثی از امام حسن عسگری(ع) از سوی حاج آقا محمدی روحانی جوان و شاداب برنامه ارائه شد با این مضمون که همه بدی‌ها، زشتی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در خانه‌ای جمع هستند که کلید آن دروغ است. اما این دوستان از مطلب حق،‌ناحق را استخراج کردند که کار شایسته‌ای نیست.

وی افزود: سابقه این موارد نیز زیاد بوده و حتی تام و جری هم به جنگ سرد تعبیر می‌کنند.این تعبیر و تفسیرها باعث می‌شود دوستان رسانه‌ای رنجیده خاطر شوند.

وی تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کنند این مطلب به آقای روحانی ارتباط داشته‌ است، بیایند ثابت کنند من آماده‌ام برای هریک از دوستان که آماده‌اند این موضوع را توضیح بدهم و اگر خلاف این نظر باشد از همه عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره نظر مدیران ارشد درباره این موضوع نیز گفت: تمام مدیران سازمان آن را بیشتر شبیه یک شوخی می‌بینند و ایراد واردی نیست که بحث جدی درباره آن بکنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۸
دقیقا من هم همین را گفتم. با یک عکس که نمیتوان قضاوت کرد. اگر فیلم حرفها بود مشخص میشد.
آقا این چه برداشت مسخره ایه خودم همون برنامه را دیدم و عمو پورنگ در قالب یک بازی و نمایش می خواست حدیث معروف "تمام پلیدیها در خانه ای نهاده شده و کلید آن دروغ است."را از امام معصوم به بچه ها توضیح دهد.
برنامه عمو پورنگ هم رنگ باخت
حرف ایشان متین، اما باید دید آنچه موضوع برنامه بوده است بیشتر چه مطلبی را به ذهن متبادر می کند؟
مثلا وقتی دکور برنامه قطعات لگو بود، باید نوعا اسباب بازی دیده می شد، یا تبیغ یک محصول غیر ایرانی؟
امام حسن عسگری(ع): همه بدی‌ها، زشتی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در خانه‌ای جمع هستند که کلید آن دروغ است.
لطفا همه مسایل را سیاسی نبینید. لطفا عینک خودتان را عوض کنید.
اصلا ربطی ندارند این دو تا کلید به هم دیگه! ما که می دونیم شما هم که می دونید پس چرا موضع می گیرید؟!؟
لطفا ديگه عمو پورنگ عزيز رو وارد سياست نكنيد ...فقط يه سوء تعبير ميتونه باشه..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی