بازدید 3728

نگاه‌امنیتی به سیستان‌وبلوچستان اقتصادی شود

دولت باید نسبت به معافیت مالیاتی کامل و به مدت 10 سال برای سرمایه گذاران در استان تصمیم جدی بگیرد
کد خبر: ۳۷۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳ 13 February 2014
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایرانشهر گفت: دولت باید نسبت به معافیت مالیاتی کامل و به مدت 10 سال برای سرمایه گذاران در استان تصمیم جدی بگیرد و عوارض واردات ماشین آلات مورد نیاز طرح های عمرانی از طریق منطقه آزاد چابهار حذف شود.

محمد سعید اربابی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان افزود: زیرساخت‌های اقتصادی در استان نیازمند توسعه است و با توجه به داشتن پتانسیل نیروی انسانی کارآمد و سرمایه گذاران بومی هنوز استفاده از این مزیت‌ها بالفعل نشده است.

اربابی تصریح کرد: نگاه به استان از سیاسی امنیتی باید به نگاه اقتصادی تغییر پیدا کند.

وی بیان کرد: بخش کشاورزی استان با مشکلاتی از قبیل تامین آب و سوخت موتور پمپ‌های آب روبه‌رو است که باید این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.

اربابی گفت: با توجه به تولید محصولات مختلف کشاورزی در شهرستان ایرانشهر و حومه آن، دولت باید خرید تمامی محصولات کشاورزی را تضمین کند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با خرید تضمینی محصولات کشاورزی، دست دلالان در خرید ارزان محصولات کشاورزی کوتاه می‌شود.

نماینده مردم ایرانشهر تاکید کرد: اگر همت مسئولان برای توسعه در سیستان و بلوچستان است، باید برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار برای مطالعه و عمران در دستور کار آنها قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی