بازدید 3604

فرانسوا اولاند وارد واشنگتن شد

پیش از این کاخ سفید از سفر اولاند به همراه معشوقه اش به آمریکا خبر داده بود ولی اولاند به تنهایی در ضیافت شام سه شنبه شب در کاخ سفید حضور پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸ 11 February 2014
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه بامداد روز سه شنبه وارد آمریکا شد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه قرار است در آمریکا با باراک اوباما رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

سفر 2 روزه رئیس جمهور فرانسه به آمریکا در حالی از امروز دوشنبه آغاز می شود که وی به تنهایی این سفر را انجام داده و قصد دارد در خصوص مسائل مهم جهانی از جمله موضوع ایران با مقام های آمریکایی گفتگو کند.

اولاند 59 ساله که به تازگی به علت افشای رابطه غیر اخلاقی با یک هنرپیشه زن مجبور به جدا شدن از معشوقه اش شده است سفر دو روزه خود به واشنگتن را آغاز می کند. این نخستین بار از اکتبر 2011 میلادی است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش میزبان یکی از مقام های سیاسی خارجی خواهند بود. آخرین بار در اکتبر 2011 میلادی اوباما میزبان رئیس جمهور کره جنوبی بوده است.

بر اساس این گزارش در حالی که پیش از این کاخ سفید از سفر اولاند به همراه معشوقه اش به آمریکا خبر داده بود ولی اولاند به تنهایی در ضیافت شام سه شنبه شب در کاخ سفید حضور پیدا خواهد کرد. کاخ سفید در دوران جورج دبلیو بوش نیز تجربه میزبانی از نیکولای سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه را دارد که از همسرش جدا شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل