بازدید 4174

عذرخواهی وزیر نیرو از قطع آب و برق در مازندران

کد خبر: ۳۷۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱ 05 February 2014
وزیر نیرو از مشکلات پیش آمده در غرب مازندران که منجر به قطعی چند روزه آب و برق شده بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حمیدرضا چیت‌چیان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه با همکاری سایر استان‌ها دامنه بحران در مازندران جمع شد، افزود: الان در وضعیت نسبتا خوب و پایدار هستیم.

وی با اشاره به اینکه نقاط کوچک که هنوز مشکل دارد، اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی تا ساعتی دیگر مشکلات برطرف می‌شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه در روزهای آینده با گرم شدن هوا سیل منطقه را تهدید می‌کند،گفت: آب منطقه‌ای توجه داشته باشد و آمادگی اکیپ‌ها حفظ شود.

وی با اعلام اینکه در روزهای آینده نیز باید آمادگی مقابله با بحران را داشته باشیم، افزود: 22 استان نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

چیت‌چیان با اشاره به اینکه این وضعیت در چند سال گذشته برای استان گیلان نیز به وجود آمده بود، تصریح کرد: گیلان در بحران اخیر به دلیل اینکه تجربه حادثه قبلی را داشت، توانست در شرایط بهتری از بحران خارج شود.

 وی با اشاره به اینکه به دلیل تداوم بارش‌ها، برق 150 روستا در مازندران قطع شده بود، ادامه داد: در حال حاضر به جز 43 روستا بقیه روستاها دارای برق هستند.

وزیر نیرو با اعلام اینکه به محض بازگشایی‌ راه‌ها همه این روستاها برق‌دار می‌شوند، گفت: همکاران ما منتظر باز شدن راه‌ها نباشند.

چیت‌چیان با اشاره به اینکه امشب همه روستاهای مازندران برق‌دار می‌شوند، افزود: برق 20 درصد مردم شیرود وصل شده است و 80 درصد هنوز دسترسی به شبکه آب را ندارد.

وی با اعلام اینکه تا سه ساعت آینده مشکل آب و برق در مازندران حل می‌شود، گفت: از  145 روستای که دچار قطعی آب شده بودند در 22 روستا مشکل وجود دارد.

چیت‌چیان از اعزام 141 اکیپ برای رفع مشکلات و ترمیم خطوط آسیب دیده در غرب استان خبر داد و بیان داشت: 70 اکیپ از داخل و بقیه از سایر استان‌ها برای کمک آمده بودند.

وزیر نیرو از ورود 13 دیزل ژانراتور به مازندران خبر داد و تصریح کرد: آب بخشی از منازل از این طریق وارد مدار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی