بازدید 56914
با تصمیم بزرگ یک خانواده در لحظات اوج اندوه؛

نو عروس جوان به چند تن جان بخشید و پر کشید

این که پدر و مادری تصمیم بگیرند، اعضای بدن کوچکترین فرزندشان را که به مرگ مغزی دچار شده، اهدا کنند، به اندازه کافی سخت به نظر می‌رسد؛ اما اگر بدانیم ‌این تصمیم درباره نوعروسی گرفته شده که هنوز چندان از تب و تاب عروسی فارغ نشده بود، قطعا هم تلخی ماجرا بیشتر جلوه خواهد کرد و هم بزرگی تصمیم مبهوتمان خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲ 12 June 2013
این که پدر و مادری تصمیم بگیرند، اعضای بدن کوچکترین فرزندشان را که به مرگ مغزی دچار شده، اهدا کنند، به اندازه کافی سخت به نظر می‌رسد؛ اما اگر بدانیم ‌این تصمیم درباره نوعروسی گرفته شده که هنوز چندان از تب و تاب عروسی فارغ نشده بود، قطعا هم تلخی ماجرا بیشتر جلوه خواهد کرد و هم بزرگی تصمیم مبهوتمان خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، دو روز پیش، پدر و مادر داغدار نوعروس جوان در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر شدند تا تصمیمی بگیرند که هر چند سخت می‌نماید، به غایت زیباست؛ اعظم، نوعروس 25 ساله که به مرگ مغزی دچار شده، با این تصمیم بزرگ پیام‌آور شادی چند خانواده‌ای می‌شود که جان شیرین عزیزانشان در خطر از دست رفتن است.

بنا بر این گزارش، نزدیک چهل روز پیش بود که اعظم رخت سپید بر تن کرد و راهی زندگی مشترک با مردی شد که چندان هم مرد نبود؛ مردی که‌ در کمتر از سه هفته از آغاز زندگی مشترک، یک بار عصبانیتش کافی بود تا ضربه‌ای به سر دختر جوان وارد کند که او را راهی بیمارستان کرده و رقم بزند آنچه را که برای پدر و مادر دختر، دردی جانکاه به همراه آورد.

محمد، برادر نوعروس مرگ مغزی درباره چگونگی این رویداد تلخ می‌گوید: نزدیک بیست روز پس از ازدواج خواهر ته‌تغاری‌مان، خبردار شدیم که وی بر اثر ضربه‌ وارده از سوی ‌شوهرش، راهی بیمارستان ‌و در آی‌سی‌یو بستری شده است. البته دامادمان همان موقع در بیمارستان بازداشت ‌و به کلانتری شش منتقل شد، ولی متأسفانه خواهرمان در شرایط خوبی نبود.

هنوز تب و تاب آغاز زندگی مشترک زوج جوان نخوابیده، نوعروس به تیغ جراحان سپرده می‌شود تا شاید اثرات شوم ضربه وارده به جمجه‌اش بهبود یابد، ولی دریغ از بهبودی؛ سرنوشت اعظم در جایی که می‌بایست با شیرین‌ترین روزگار تلاقی داشته باشد، به حال نامساعدی رسیده و ‌سرانجام به مرگ مغزی گره می‌خورد تا خانواده عسکری در یکی از سخت‌ترین شرایط، تصمیم بزرگی بگیرند.

از یک سو ششمین و آخرین فرزند خانواده در شرایطی که به نظر می‌رسید سرانجام یافته، در آستانه جان باختن قرار گرفته و تلخ‌ترین رویداد در حال رقم خوردن است و از سوی دیگر، هنوز کسی با جای خالی دختر شوهر کرده کنار نیامده؛ چه برسد که آزار این جای خالی بخواهد همیشگی باشد.

تصمیم‌گیری به اندازه‌ای سخت است که حتی در تصور نیز نمی‌گنجد؛ اما وقتی سفیران اهدای عضو به سراغ خانواده اندوهگین اعظم می‌آیند، پدر و مادر نوعروس ایثاری نشان می‌دهند که مثال‌زدنی است. بدین ترتیب، نوعروس رنج کشیده که به گواه پزشکان تمامی اعضای بدنش سالم بوده و قابلیت پیوند به بیماران نیازمند را دارد، در قالب فرشته‌ای ظاهر می‌شود که از جان باختن گذشته و می‌تواند به جمعی جان ببخشد.

به این ترتیب، با رضایت والدین غم‌دیده، قلب، کبد، کلیه‌ها، ریه، چشم‌ها، همه نسوج و ... اعظم طی چند عمل جراحی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برداشته می‌شود تا با تأکید خانواده وی، ‌‌رایگان به چند بیمار نیازمند پیوند خورده و یادگارهای بر جای مانده از اعظم، شادی را به چند خانواده هدیه داده و سرانجام پیکر بی جان نوعروس، راهی پزشکی قانونی شود.

انجام این مراحل مصادف است با ارجاع پرونده نوعروس سختی کشیده به دایره جنایی؛ جایی که بازرس شهریاری، بازرس ویژه جنایی، قرار است ابهامات پرونده شکل گرفته برای دامادی را آشکار کند که با عروسش کاری کرد که بیست روز پس از ازدواج، راهی بیمارستان شده و بیست روز بعد، به دیار باقی بشتابد.

برادر اعظم می‌گوید: شوهر خواهرمان همان روزی که اعظم را به بیمارستان برد، بازداشت شد و حتی مدتی را در زندان رجایی شهر ماند تا سرانجام با قرار وثیقه صد میلیون تومانی آزاد شود.

او ادامه می‌دهد: آن گونه که به ما خبر داده‌اند،‌ فردا باید به دادگاه برویم و شنیده‌ایم که احتمالا فردا حکم جلب برای متهم صادر خواهد شد.

او با اشاره به روزگار غمگین این روزهای پدر و مادرش می‌گوید: پدر و مادرمان روزگار تلخی را پشت سر می‌گذارند و اندوه بسیاری در دل دارند؛ اما به خوبی با اهدای اعضای دختر کوچکشان کنار آمده‌اند. امروز (چهارشنبه) قرار است، پیکر بی‌جان خواهرمان را از پزشکی قانونی گرفته و تا قطعه نام‌آوران بهشت زهرا تشییع کنیم که قطعا تاب و تحمل زیادی می‌خواهد و امیدواریم با دعای مردم این کار راحت‌‌تر انجام شود.

بدین ترتیب، سرنوشت شوم یک دعوای زن و شوهری، رخدادی را رقم زد که می‌توانست‌ به غایت تیره و تار‌تر باشد؛ اما ایثار مثال‌زدنی پدر و مادر اعظم، کاری کرد‌ که رنگ امید به خود بگیرد.

تحریریه «تابناک»، مراتب تأثر خود را از پیشامد رقم خورده اعلام داشته و برای نوعروس فداکار، بالاترین درجات را از درگاه الهی خواستار است. همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود را از پدر و مادر و خانواده ایثارگر نوعروس پر‌کشیده اعلام می‌دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱۸
انتشار یافته: ۱۰۲
اشکال کار اینجاست که وقتی زنی در خانه کتک می خوره و تقاضای طلاق می کنه قانون پشت شوهره است. حتما باید چنین جنایتی اتفاق بیفته تا قانونگذار شاید یک تکونی بخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
موضوع مطرح شده شما جای خود قابل بحث است ولی این اتفاق صحبتی از تقاضاب طلاق و این مسایل نبوده!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
تست صحت روان وتعادل روانی از طرفین ازدوا ضروری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
متاسفانه سلامت روان روز به روز در کشور داره میاد پایین. هیچ کس هم به فکر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
اتفاقا با مهریه قانون پشت سر زن است و این مهریه ترس از ازدواج رو زیاد میکنه و اضطراب رو در زندگی به دنبال داره
دوست اعظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
داماد را نمیدونم اما عروس تعادل روانی داشت چون باهم دوست بودیم....وواقعا دختر خوبی بود اما دعوا تو زندگی همه هست اما داماد نباید این کار ابلهانه را میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
تا حلا خيلي از اين اتفاقها افتاده.
روحش شاد و یادش گرامی باد خداوند ،خانواده اش را که چشم و دل بیماران را شاد کردند چشم و دل اونها را شاد کنه و صبرشون بده.
پاسخ ها
ویدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
موندم این منفی ها برای چیه
اون مرد خیلی پست بوده و باید اعدام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
البته احتمال بدرفتاري هر كدوم از زوجها بوده و معلوم نيست دعوا سر چي بوده!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
وقتی تورم بالا بره نتیجش این میشه وقتی امار میگیرن از 6ازدواج 1به طلاف میکشه نتیجش چی میشه این
سجاد
| Spain |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
اعدام شد
شما راضی شدی
مشکلاتمون حل شد؟؟؟؟؟
نو عروس در بهشت آرام گرفت و از نکبت زندگی با شیطان انسان نما نجات یافت.
روحش شاد
واقعا آدم دلش به درد میاد با شنیدن همچین خبرایی.روحش شاد
خدا رحمتش کنه! ایشالا خیر اون دنیا نصیبش بشه!
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
خدا رحمتش کند . واقعا چه طور بعضی از مردها می توانند دست رو همسرشون بلند کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
من نمیدونم منفی دادن به این کامنت یعنی چی، یعنی مرد حق داره زنشو بزنه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به راحتی عزیزم! به راحتی با پشتیبانی قانون و شرع!
خداوند رحمتش كند وخداوند روح آن مرحومه را با پيامبران وامام صديق مهشور فرمايدانشائ الله
دلم بدرد اومد
خداوند ایشان را غریق رحمت واسعه خود قرار دهد. درود بر غیرت خانواده آن مرحومه که با این اقدام خداپسندانه بزرگواری خود را نشان دادند.ان شاالله حضرت فاطمه زهرا(س) و خاندان اهل بیت (علیهم السلام) میزبان این مرحومه مغفوره در دنیای باقی باشند....
خدا رحمتش کنه و برای خانواده محترمشان صبر بده...امیدوارم هرچه زودتر اون شوهر بی وجدان به سزای اعمال خودش برسه.نباید به چنین انسانهایی ذره ای رحم بشه...به نظرم کار قوه قضاییه در آزاد کردنش هم کاملا اشتباهه.
هزاران دريغ و افسوس ، فقط پدران و مادران حال اين خانواده را درك ميكنند . از خداوند ميخواهم صبري در خور اين فاجعه به اين خانواده محترم عطا فرمايد . همه براي شادي اين نو عروس پر پر شده فاتحه قرائت فرماييد . روحش شاد.
اونكه رفت بهشت خوش به حالش اين دنيا فقط واسش عذاب بود..بيچاره خانواده داماد و عروس كه حالاها بايد عذاب تحمل كنن..خدا به همه صبر بده
وای خدایا مو به تنم راست شد! عجب حکایتی...
با اینکه زود از میون آدما پر کشید اما بدون شک بهترین جایگاه اخروی انتظارشو می کشه .. روحش شاد ..
به خانواده محترم تسلیت میگم. روحش شاد و یادش به یادماندن باد. برای شوهرش هم آرزوی بخشیدگی این دنیا و آن دنیا را میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
اونایی که منفی دادن مگر از خدا طلبی دارند که در ازای آن میخواهند جلوی عفو الهی را بگیرند؟
خدا روح این نو عروس را در جوار خود آرام دهد.

با اشک فراوان این مطلب را نوشتم. خیلی آتش گرفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
:'(
خدا به خانواده اش صبر بده .
تا به حال با معرفت تر از خانم خودم که یک خانم ایرانی است ندیدم. (۷ سال زندگی مشترک)
آقایان، قدر خانم هایتان را بدانید. اگر هم قدری سرتون غر زد، یادتون نره که ماها هم تحفه نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
همسر شما هم باید قدر شما را بداند .
اول واقعا متاسفم که یه انسان به خودش اجازه داد یه انسان دیگه رو از بین ببره...
چقدر مظلومانه
برای شادی روح این نو عروس عزیز که واقعا اشک از چشمام جاری کرد دعا میکنم و برای خاواده عزیزش هم طلب صبر از خداوند بخشنده دارم
من که ناخوداگاه اشکم درومد. خدا به خانوادش صبر بده
بنده هم تازه 7 ماهه عروسی کردم اما به اندازه ای مشت از شوهرم به سرم خورده که حالا این مطلب رو میخونم میبینم چقدر خدا بهم رحم کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
از طلاق نترس كه خيلي وقتها اگرچه بدترين راه و خيلي وقتها آخرين راه است
اندیشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
خانم محترم با یک روان شناس و مشاور خانواده صحبت کنید تا با روش مناسب بتوانید از عواقب بعدی پیشگیری کنید . هر چه زودتر بهتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
متاسفانه کتک زدن تو مردا اپیدمی شده. هیچ کدوم از کسانی که شوهر منو می شناسن حتی یک درصد هم باور نمی کنن که اون هم منو می زنه.
البته به جز کتک کاری فیزیکی، کتک هایی که مردا با حرفاشون به زناشون می زنن رو نباید دست کم گرفت!
مطلقه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
مثل یک شیر زن از این مرد طلاق بگیر. آدم کلفتی کنه و زندگیشو به تنهایی بچرخونه بهتره تا این که این همه درد و بدبختی را تحمل کنه. عمر و دنیا را فقط یک بار به آدم میدن ، ارزش تحمل این همه بیچارگی را ندارد.
فروغ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
خواهر من ادمی که کتک می خورد واعتراض نمی کند چندان بی مشکل نیست شما یک انسانید از حقوق محدود خودتان استفاده کنید.
خدا به خانواده اش صبر بده
خدا بيامرزتش.آدمهاي فداكاري مثل پدر و مادر ايشون هستند كه زندگي رو بري ما در كنار گرگ صفتاني چون دامادشون ممكن مي كنند.
قرائت فاتحه براي روح اين تازه عروس فراموش نشه.
خداوند این نوعروس نگون بخت را بیامرزد.
ولی تابناک عزیز این نوعروس که نخواسته عمدی ضربه بخورد که اعضاء بدنش را اهداکنند فکرنمیکنی صفت نو عروس فدکاربجا نباشد؟
پاسخ ها
یوسفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
حق با شماست ! باید می گفت پدر و مادر فداکار
خدا رحمتش کند.
ولی قانون مارو نگاه کن قاتل با وثیقه از زندان آزاد شد .....
تو زنده ای در بدن جندین بیمار سالها چشم انتظار و حالا هر روز و هر لحظه یادت خواهند کرد آن هم به نیکی اما
ببین چه روزگاری سیاهی بر آن "هرز دست" میگذرد !
روحش شاد
مردی که دست رو ضعیف تر از خودش بلند که مرد نیست.
مردی اونا که ازت حساب ببرن با جذبه خودت نه با زور و مشت و لگد.
...
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
حساب بردن واژه صحیحی نیست، احترام گذاشتن اون هم از سر علاقه نه از روی ترس و رودربایستی بهترین روش میتونه باشه،البته میدونم که این جور مرام ها بیشتر به شعار نزدیک شده
روحش شاد
ولي اين خبر را براي اين نزده بودند تا همه قاضي شوند وحكم صادر كنند، قصد وهد اين خبر اجر نهادن به كار خدا پسندانه خانواده نوعروس بوده است
خداوند همه مارا از تصميمات عجولانه وخشمهاي ناگهاني مصون بدارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
کسی قاضی نیست هر کسی نظر خودشو میدهد قاضی اونی هست که توی دادگاه حکم میکنه.
خیلی نارحت و متأثر شدم انشاالله خدا رحمتش کند و به خانواده اش صبر جمیل عنایت فرماید
خدا بیاموزد
فقط می تونم بگم با خوندن ابن خبر فقط اشک تو چشام جمع شد
خواهرم ...
فقط بگم كه اشكمو درآوردي ... آسوده بخواب
عصبانیت اولش دیوانگی واخرش پشیمانیست این کلام ازامامان معصوم ماست خدابه همه مارحم کند
حالا دلیل اینکار شوهرش چی بوده؟ چرا اینقدر خشونت زیاد شده تو این مملکت؟
یا علی ...
خداوندبه خانواده اش صبردهد
باسلام خدا میداند وقتیکه این واقعه را خواندم اشک ازچشمانم جاری گردید بنده پیشنهاد مینمایم ضمن گرفتن تست اعتیاد تست روانشناسی از دامادها گرفته شود باتشکر
فرو خوردن خشم این به ظاهر مرد در یک لحظه میتونست سرنوشت یه دختر تازه عروس رو جور دیگه ای بسازه، فکرش رو بکنید طفلک با چه امید و آرزویی و شوقی وارد زندگی مشترک میشده، خدا رحمت و به خانواده ش صبر عنایت کنه
باید دید که اون زن چی گفته که خون مرد رو بجوش آورده! بعضی موقع ها خانم ها متوجه نمی‌شوند چی میگن به همه چیز و همه کس توهین می‌کنند و یک سری خط قرمز هم برای هر فردی هست. کسی وارد اون خط قرمزها بشه می‌خواد از خودش دفاع کنه. نمی‌توان یکطرفه به قاضی رفت باید صحبتهای آن دماد بخت برگشته رو هم شنید بعد قضاورت کرد! مگه نه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
هر دلیلی هم داشته باشه باید خودشو کنترل می کرد. اگه اینجوری باشه که همه باید موقع عصبانیت و دعوا همدیگر رو بُکشن.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
هر دلیلی هم باشه نباید زن بدبخت رو آنچنان کتک میزده که مرگ مغزی اتفاق بیفته. به قول دوستمون اینجوری که همه، همدیگرو بخاطر گفتن حرفایی که به مزاجشون خوش نمیاد تیکه پاره میکنن!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
فرض کنیم حرف شما درست چرا باید بنده خدا را بکشه؟
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
عجب آدمی هستی شما. کدام دلیل موجهی وجود داره که به یه مرد حق کشتن زنش رو میده یا حتی حق کتک زدنش رو؟ واقعا متاسفم تا زمانیکه افرادی با تفکر شما در این جامعه وجود دارن از این جور وقایع زیاد خواهیم داشت
خدايش بيامرزد.
روحش شاد امیدوارم خدا تعادل روحی رابه جامعه ما برگرداند
به نظرم این حادثه تلخ اصلا عجیب نیست...به دور و بر خود نگاهی بیندازید...رانندگی هایمان، حقوق دیگران را محترم شمردن، برخوردهایمان و افت ارزش ها در جامعه...همه حکایت از این دارند که اگر اینگونه پیش برویم اوضاع بسیار بدتر از این خواهد شد و اینگونه حوادث روزمره خواهد شد...پدر مادرها خواهشمند است نگذارید بچه ها خودشان هر طور می خواهند بزرگ شوند...این میشه عاقبت کار
بسمه تعالي( انسان بايد درهر زمينه صبر وحوصله داشته باشد تا چنين حوادث دلخراش رخ ندهد خداوند صبر به باز ماندگان بدهد روحش شاد پدر ومادر بزرگوار بااين كارخيري كه انجام دادن جان چند بيمار را نجات دادن روح وجسم آن مرحوم رادر اين دنيا وآخرت زنده وجاويد كردن (روحش شاد ونامش گرامي با
خدواند ب پدر و مادر و نزدیکان این دختر نگون بخت صبر بده چون واقعا داغ جوون دیدن خیلی سخته مخصوصا حالا ک ی نوعروس بوده......دست مریضاد ب این گذشت و انسانیت والدین برای بخشش اعضای این نو عروس..... روحش شاد
شریک غم بزرگ خانواده اش هستیم.روحش شادجوان ناکام...
انقدر طلاق گرفتن در جامعه ما براي خانم ها سخت است و مراحل زيادي دارد كه اين اتفاق ها مي افتد . در صورتي كه اگر يك آقا خانومش را نخواهد خيلي راحت مي تواند طلاق بدهد . مهريه هم مي گويند نگذاريد تا آقا راحت تر هر وقت نخواست طلاق بدهد .
این مردباید اعدام بشه
خدا رحمت کند.خانواده ما هم نو عروسی در شب عروسیش که لباس عروس بر تن داشت در صانحه تصادف از دست داد.خیلی سخته فراموشی عزیزان.
خدا بیاموزید وبه خانواده‌اش صبر بده ناراحت شدم
خدایا قلب پدر و مادر بزرگوارش رو آرامش بده
خدا رحمتش كند
به نظرمن اعظم از طرف خدا ماموریت داشت که فرشته نجات چند نفر بشه.روحش شاد یادش گرامی.
باید عامل چنین اختلاف های خانوادگی پیدا شود و به کلی از جامعه ایران ریشه کن شود.انشالله خداوند در های بهشت را بر روی این نو عروس و پدر و مادرش باز کند.
روحش شاد
بهتره كه قضاوت نكنيم قطعا مردم نميخواسته كه زنش اينجوري بشه و زندگيش خراب بشه.بهتره خوب حرف زدن و ارتباط صحيح رو ياد بگيريم. يك اشتباه و يك عمر پشيموني .امكان داره براي همه ما يه چيزي شبيه به اين اتفاق بيوفته.
پاسخ ها
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
گیرم که نمیخواسته بکشدش ولی دست روش بلند کرده کتک زدن یه زن هم نهایت وحشی گری مرد رو نشون میده
اين اتفاق بسيار غم انگيز است . درسي كه از اين واقعه مي شود گرفت اين است كه هرگز هرگز و هرگز دست روي كسي بلند نكنيم!! در موقع عصبانيت بايد صحنه را ترك كنيم تا جلوي درگيري گرفته شود. اي بسا سر فرد به جايي برخورد كند ( مانند اين مورد ) و فرد دچار خونريزي مغزي و .... شود. يك لحظه خشم و يك عمر پشيماني و نابودي دو خانواده
خدا رحمتش کنه انشاالله با اولیا الله محشور بشه و خداوند به خانوادش صبر عنایت کنه
آمین
صبوری کمی صبوری! خانوم ها آقایان باور بفرمایید ریشه اکثر بدبختی ها از همین عصبانیت های بیجا و بی صبری ها آب میخوره.عصبانیت خودش یک لحظه است وتموم میشه میره ولی پشیمونی بعدش عمری آدمو گرفتار میکنه که اونوقت آدم دلش میخواد بمیره ولی همچین روزایی رو نبینه....... خواهشا تو این روزا هرچند فشار عصبی رو همه هست به خودتون مسلط باشین.
واقعا متاسفم ... واقعا ناراحت شدم اميدوارم ديگر براي هيچ كسي همچين اتفاقي نيفتد روحشان شاد
خداوند روحش را شاد وبه خانواده این عزیز صبرعنایت کنه انشاالله
شما اصل ماجرا که اهدایی عضو بود رو ول کردید چسپیدید به فرع ماجرا اعدام وطلاق وحقوق زن
خداوند روحش را قرین اولیاء کند.
تلخترین خبری بود که می شد شنید اصلا قابل تحمل برای شنیدن نیست چه برسد که خانواده این عزیز باشی... به این خانواده داغدار تسلیت میگم و از خداوند آرزوی صبر براشون دارم
با سلام
خدا رحمتش کند وبه بازمانده گانش صبر و اجر عنایت فرماید ، جوانان خوب است مطالعه وعبرت بگیرند ، اختلاف هرچند شدید باشد نباید با برخورد فیزیکی توأم باشد ، اگر دو طرف نتوانند باهم زندگی کنند ، قانون بهترین حاکم بین آنان می باشد ، حالا اینجوری خوبه که داماد همسرش را به کام مرگ بفرستد وخودش هم در چنگ قانون و مجازات مشابهی در انتظارش باشد ؟، پش باید احساس ها کنترل وبه عاقبت کار اندیشیده شود.
آدم زن می گیره به آرامش برسه. واقعا ۱عده چه جوری دلشون میاد با زنشون اینجوری رفتار کنن
رحمت خدا بر او. ان شالله تا قیامت روحش در رحت خدا آرامش داشته باشد
ای ای ای دل.پدرومادر عزیزخداونداجروصبرتون بده/ معلوم نیست تصادفی بوده یا از روی عمد/بسوزه پدراین عصبانیتهای زودگذروزندگی ویرون کن/خدایا بدادمون برس.
الله اکبر
انشاءا... بابی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) و همچنین سلطان غم زینب کبری(س) آن یگانه ی روز کربلا محشور شود وپدر و مادر شان هم به امید خدا در زیر سایه ی حضرت محمد(ص)سالم باشند ودر آن دنیا هم به اینشان ملحق شوند
درود بر روان پاکش
از خانواده این عزیز نیز تشکر میکنم بخاطر این گذشت بزرگ در برابر هموطنانمان
خدا رحمتش كنه به نظرم اين طور آدما مشكلات رواني دارن كه نميتونن خودشونو كنترل كنن و بقيه رو بيچاره ميكنن چه تضميني وجود داره كه اين آقا زن دومشم در آينده نكشه ا
چرا بعد از گذشت سه سال از جنایت اسید پاشی ایلام که منجر به قتل نوعروس ونقص العضو شدن مادرش شد هنور دادگستری ایلا م اقدامی نکرده؟ ومتهمین اصلی با تبانی دو متهم دیگر ازادند؟ از قوه قضاییه انتظار می رود برای اجرای عدالت وتنویر افکار عمومی اقدامی بجا وشایسته انحام دهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار