بازدید 2923
۱

علي نژاد:نگران آينده هستيم

کد خبر: ۱۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۹ 26 September 2008
با بودجه اندكي كه در اختيار داريم با توجه به پيشرفت مطلوب كشورهاي ديگر نگران آينده هستيم.

مهدي علي نژاد رييس فدراسيون ووشو در گفت وگو با ايپنا، با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: كشورهايي مثل تونس،‌ تركيه و ‌آرژانتين با پيشرفت خود همه را متعجب كرده‌اند و اين كار ما را خيلي سخت كرده است كه بايد با سرمايه‌گذاري خودمان را بالا بكشيم، ولي با اين بودجه نگران آسيايي گوانگ جو هستيم.

ما در مجموع از كميته ملي المپيك و سازمان 540 ميليون بودجه مي گيريم اين در حالي است كه اگر همه اين مبلغ را تخصيص دهند. در حال حاضر 100 ورزشكار را در تيم هاي مختلف در اردو داريم و 3 رقابت رسمي مهم رفت و جهاني اندونزي را هم در پيش داريم.

وي در خصوص جام جهاني هاربين گفت: اين مسابقات هميشه سطح بالايي داشته، اما امسال چين داراي 9 سهميه بود كه دليل نيامدن نماينده‌هاي 2 كشور طبق قوانين چيني ها جايگزين شده و در كل با 11 نماينده 11 طلا گرفتند و حميد قلي پور و خانم كريمي هم در حالي كه در وزن آنان چيني نبود طبق اين قانون مجبور به رويارويي با چيني ها شدند.

ما در اين دوره هشت مدال گرفته و نايب قهرمان شديم و صعود 3 پله اي داشتيم. در حالي كه كشور مثل روسيه براي اولين بارصاحب طلا نشد.

علي نژاد در مورد شكست ورزشكاران ايراني در ديدارهاي فينال گفت: در خصوص تيم خودمان مي‌گويم، به غير از زينال زاده تمامي ورزشكاران به چين باختند و در بازي خانم زينال زاده هم اشتباهات داوري كاملا مشخص بود ولي بايد يك مساله را باور داشته باشيم كه اختلاف چيني ها با ديگران بسيار زياد است.

ضمن اينكه در فينال لحظه ها سرنوشت ساز است و زماني كه ورزشكاري نخواهد به مدال طلا دست پيدا نمي كند. متاسفانه ورزشكاران ايراني در مواقع حساس دچار استرس زيادي شدند كه بايد اين ضعف از بين برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی ممنون فهمیدیم کی بازگشایی میشه!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار