بازدید 5546
انفجار در نماز عید فطر شیعیان پاکستان 7 شهيد و 18زخمی برجاي گذاشت

نماز عید در کویته به خون کشیده شد

یک شاهد عینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کویته گفت: این بمب نزدیک مسجد شیعیان واقع در "خیابان گلستان" جاسازی شده بود و مردم در حال خواندن نماز عید بودند، منفجر شد که در نتیجه آن دست کم 7 نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۸۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴ 31 August 2011
 انفجار بمب كنترل از راه دور در ايالت بلوچستان پاكستان موجب شهيد شدن 7 نفر و زخمی شدن 18 نفر شد.

به گزارش فارس از کویته، يك بمب كنترل از راه دور باعث انفجار چند دستگاه خودرو در شهر "کویته"، در ايالت بلوچستان شد كه بر اثر آن دست کم 7 نفر  کشته و  18 تن دیگر زخمی شدند.
 
یک شاهد عینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کویته گفت: این بمب نزدیک مسجد شیعیان واقع در "خیابان گلستان"  جاسازی شده بود و  مردم در حال خواندن نماز عید بودند، منفجر شد که در نتیجه آن دست کم 7 نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند.



شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان انتقال یافتند و منابع بیمارستانی وضعیت برخی از مجروحان را وخیم اعلام کردند.
 
تاكنون هيچ گروهي مسئوليت اين حمله را بر عهده نگرفته است و مردم این ایالت طالبان را مسئول این جنایت می‌دانند.

"نواب اسلم رئیسانی" سروزیر ایالت بلوچستان، علمای اهل تشیع از جمله "جمعه اسدی"، "یعقوب توسلی"، "مقصود حین دومکی" و "ولایت حسین" این عملیات ضد شیعی را به شدت محکوم و خواستار آن شدند که مسئولان این حادثه باید در اسرع وقت دستگیر و مجازات شوند.
 
تعداد بیش از چهار هزار و پانصد نفر از مردم پاکستان در حملات و انفجارهای رخ داده در این کشور طی چهار سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند.
 
هفته گذشته بر اثر انفجار یک بمب انتحاری در یک مسجد در منطقه "جمرود" واقع در ایالت خیبر پختونخواه بیش از 50 نفر کشته شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار