بازدید 40220

جدول محاسبه هزینه سرویس مدارس

همچنین اگر مسیر رفت و برگشت دانش آموز 15 تا 20 کیلومتر باشد هزینه آن با تاکسی ماهانه 56 هزار تومان و روزانه دو هزار و 154 تومان و با ون ماهانه 30 هزار تومان و روزانه یک هزار و 153 تومان می باشد.
کد خبر: ۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۷ 19 September 2008
جدول محاسبه هزینه سرویس مدارس از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این جدول کرایه پایه برای هر دانش آموز با تاکسی زیر 1700 تومان و با ون زیر هزار تومان در روز در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش ، در صورتی که مسیر رفت و برگشت از خانه به مدرسه تا 10 کیلومتر باشد، کرایه پایه برای هر دانش آموز با تاکسی ماهانه 44 هزار تومان و روزانه یک هزار و 692 تومان و با ون ماهانه 25 هزار تومان و روزانه 961 تومان می باشد.

چنانچه مسیر رفت و برگشت 10 تا 15 کیلومتر باشد کرایه با تاکسی ماهانه 50 هزار تومان و روزانه یک هزار و 932 تومان و با ون ماهانه 28 هزار تومان و روزانه یک هزار و 77 تومان است.

همچنین اگر مسیر رفت و برگشت دانش آموز 15 تا 20 کیلومتر باشد هزینه آن با تاکسی ماهانه 56 هزار تومان و روزانه دو هزار و 154 تومان و با ون ماهانه 30 هزار تومان و روزانه یک هزار و 153 تومان می باشد.

براساس این جدول در صورتی که مسیر رفت و برگشت دانش آموزی 20 تا 25 کیلومتر باشد کرایه تاکسی ماهانه 60 هزار تومان و روزانه دو هزار و 307 تومان و با ون ماهانه 33 هزار تومان و روزانه یک هزار و 269 تومان است.

چنانچه مسیر رفت و برگشت 25 تا 30 کیلومتر باشد کرایه تاکسی ماهانه 66 هزار تومان و روزانه دو هزار و 538 تومان و با ون ماهانه 36 هزار تومان و روزانه یک هزار و 385 تومان است.

همچنین در مسیرهای رفت و برگشت بالای 30 کیلومتر نیز متناسب با کرایه های فوق و به صورت توافقی عمل خواهد شد ضمن اینکه تعداد روزهای سرویس دهی در هر ماه 26 روز محاسبه شده و در ماه های فروردین و خرداد نیز کرایه براساس تعداد روزهای سرویس دهی محاسبه خواهد شد.

معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران تاکید کرده است که حداکثر ظرفیت برای تاکسی های سواری 4 نفر و برای تاکسی های ون 11 نفر است و همچنین باید تمام سرویس مدارس مدل 82 به بالا باشند.

در پایان این گزارش آمده است: تمام سرویس های مدارس موظف به دریافت بیمه کامل سرنشین برای تمامی دانش آموزان و انجام معاینه فنی می باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۰
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
به عنوان شهروند تهرانی و خانواده ای که سه فرزند دانش آموز و سرویسی دارد عرض می کنم با این محاسبه و تصمیم گیری میزان حق سرویس پرداختی ما در هر مسیر تا بیش از 50 درصد افزایش می یابد و نزدیک به شش صد هزارتومان اضافه باید بپردازیم . حال سوال من این است : 1- چرا اجازه نمی دهند تا اولیاء و مربیان مدارس خودشان نسبت به امور مشترک خود تصمیم بگیرند ؟ و مجبور نباشند از دخل و تصرف و تصمیم گیری های غیرکارشناسی و عجولانه تبعیت کنند.
2- اگر اتحادیه تاکسی رانی در بکارگیری تاکسی های خود مشکلی دارد و یا استفاده از ون های آنها با اقبال عمومی مواجه نیست باید تاوان آن را خانواده های دانش آموزان بدهند ؟
3- لطفا در خصوص نسبت درصدی که از محل این شهریه ها به اتحادیه تاکسی رانی و نیز حمل و نقل ترافیک شهری و دیگر مراکز و نهاده ای شناخته شده و شناخته نشده تعلق می گیرد شفاف سازی فرمایید .
لطفا مرجع رسیدگی و نیز شماره تلفن تماس در صورت تخطی مدارس از این دستور العمل را اعلام نمایید.در ضمن آیا مدیران مدارس در اینخصوص مسولیتی دارند؟
از اطلاع رساني شما متشكريم ولي هزينه اي كه من براي سرويس فرزند خود پرداخت مي كنم اولا در هيچكدام از موارد فوق نبود ثانيا اين هزينه در اول سال دريافت مي شود (البته در سه قسط) ايكاش بر اجراي قوانين نظارت بيشتري بعمل مي آمد.
بنام خدا

گمان نمي كنم سرويس تاكسي سواري وجود داشته باشد كه كمتر از 5 نفر سوار كند، آنهم با اين مبالغ كه اعلام شده است. سال گذشته كه سرويس مدرسه پسر من 6 نفره بود.
باسلام
مطلب فوق بسیار عالی بود ولیکن عمل به آن کار بسیار سختی است
لطفا تلفن ویا آدرسی که بشود با آن تماس گرفت برای شکایات بفرمائید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی