بازدید 4554

ردپاي جنايتكار 3 زنه در قتل‌هاي چهارم و پنجم

کد خبر: ۱۷۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷ 16 July 2011
ردپاي جنايتكار سه‌زنه كه تاكنون به قتل دو خواهر اهل نوشهر و زن جوان ساكن چالوس اعتراف كرده در قتل دو زن ديگر نيز كشف شد.

به‌گزارش خبرنگار ما، همزمان با اعتراف‌هاي مرد سه زنه –مسعود- به قتل سومين قرباني‌اش كارآگاهان پليس آگاهي نوشهر كه احتمال مي‌دادند او مرتكب قتل‌هاي ديگر نيز شده باشد به تحقيقات علمي، تخصصي در اين باره ادامه دادند. آنها در بررسي پرونده‌هاي مشابه در چند استان با دو جنايت مشابه كشف شده در استان قزوين روبه‌رو شدند.براساس گزارش پليس آگاهي قزوين، اواخر بهمن و اسفند سال گذشته جسد دو زن جوان در جاده قديم قزوين كشف شده بود كه با شليك گلوله به سرشان از پا درآمده بودند.

دو زن جوان نيز مانند سه‌قرباني مسعود، قبل از قتل با آبميوه مسموم بي‌هوش شده بودند.با كشف اين سرنخ كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي به سرپرستي سروان جعفر نژاد- رئيس پليس آگاهي نوشهر- به بررسي پرونده قتل اين دو زن پرداخته و دريافتند آنها نيز با كلت كاليبر 32 – اسلحه مسعود- كشته شده‌اند.از سوي ديگر در گزارش پليس آگاهي قزوين اعلام شده بود گوشي تلفن همراه يكي از قربانيان پس از قتل سرقت شده بود. اما چند روز بعد براي مدت كوتاهي در شهرستان سياهكل فعال شده بود.

تحقيقات پليسي نيز نشان داد مسعود يك قطعه زمين كشاورزي در مناطق سياهكل دارد كه همزمان با فعال شدن تلفن همراه مقتول او در اين شهرستان حضور داشته است.هم‌اكنون كارآگاهان پليس با كشف مدارك علمي عليه مسعود ردپاي او را در اين جنايت‌ها كشف كرده و بازجويي از او را آغاز كرده‌اند.متهم در بازجويي‌هاي مقدماتي منكر قتل‌ها شده اما كارآگاهان اميدوارند او در ادامه تحقيقات راز اين دو جنايت هولناك را نيز فاش كند.


رسيدگي به اين پرونده از 8 تير امسال همزمان با كشف جسد دو خواهر جوان به نام‌هاي نسترن و نرجس در حوالي جنگل‌هاي سي‌سنگان در دستور كار پليس آگاهي شهرستان نوشهر قرار گرفت. تيم جنايي- به سرپرستي سروان جعفر نژاد- پس از يك هفته تجسس‌هاي ويژه پليسي سرانجام ردپاي مجرم سابقه داري به نام مسعود را در اين جنايت كشف كرده و او را هنگام ملاقات با همسر سومش در بزرگراه تهران- كرج دستگير كردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهي در نخستين اعتراف‌ها گفت به‌خاطر سرقت طلا، دوخواهر را طبق نقشه با آبميوه مسموم، بيهوش كرده و نيمه‌شب هر دو را با شليك گلوله به قتل رسانده است. اما درادامه مدعي شد از سوي مردي براي كشتن دو خواهر اجير شده كه اين اظهارات رد شد.

از سوي ديگر مأموران كه در بازرسي خانه متهم و همسر سومش مدارك شناسايي، عابر بانك و كارت سوخت زن جواني به نام مژگان را كشف كرده بودند به تحقيقات در اين باره ادامه دادند كه سرانجام مسعود در بازجويي‌ها به قتل مژگان نيز با انگيزه سرقت چنين اعتراف كرد: «فروردين 90 براي اجراي نقشه قتل، مژگان را به بهانه آشنايي و ازدواج به حوالي سد كرج بردم.

 سپس يك شيشه آبميوه حاوي قرص خواب آور كه همسرم آماده كرده بود را به او خوراندم. پس از رسيدن به محلي خلوت وقتي مژگان از هوش رفت او را با سه ضربه كارد كشتم. بعد از سرقت دو ميليون تومان تراول چك 50 هزار توماني، مقداري طلا، كارت سوخت و عابربانك‌اش جسد را به رودخانه كرج انداخته و فرار كردم. در اين چند ماه نيز ماهانه 130 هزار تومان از حسابش برمي‌داشتم.عامل جنايت‌هاي هولناك همچنين مدعي شد همسر سومش از ماجراي قتل‌ها اطلاع داشته و در اجراي نقشه‌هاي جنايتكارانه با وي همكاري داشته است. هم‌اكنون تحقيقات تخصصي از زن جوان بازداشت شده نيز ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی