بازدید 3800

پيام رئيس‌جمهور به همايش پدران آسماني

شهدا با مجاهدت مظلومانه و سرشار از رشادت راه سعادت را در برابر بشر نهادند.
کد خبر: ۱۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰ 16 June 2011
دکتر محمود احمدي‌نژاد در پيامي به همايش پدران آسماني، فرهنگ انسان‌ساز انقلاب اسلامي و خط نوراني ولايت و امامت را ميراث شهدا دانسته و تاكيد كرد: شهدا با مجاهدت مظلومانه و سرشار از رشادت راه سعادت را در برابر بشر نهادند.

به گزارش «فارس»، در همايش پدران آسماني كه هم‌اكنون به مناسبت ميلاد مولاي متقيان حضرت علي (ع) در بهشت زهرا(س) در حال برگزاري است، پيام محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور قرائت شد كه متن كامل آن به شرح زير است:

بسمه تعالي

اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

فرزندان عزيزم امروز در روز ولادت مولاي متقيان و الگوي آسمانيان گرد آمده‌ايد تا از پدراني تجليل كنيد كه با عبور از مرزهاي دنيا و منيت‌ها پاي به آسمان حقيقت انساني گذاشتند و از افقي بالاتر، هستي را به نظاره نشستند. موحدان مؤمن و خداپرستان شجاعي كه در يك پيوند و عشق عميق به امام راحل كه خود نماد خوبي‌ها در عصر ما و دعوت كننده به راه انبيا و تجلي و ميراث دار آنان يعني امام عصر (عج) بود، مراحل كمال و راه صد ساله را يك شبه طي كردند.

پدران شما اثبات كردند كه در اوج حاكميت انديشه مادي و سيطره خودخواهي‌ها و غوطه‌وري در هستي هواها و هوس‌ها مي‌توان آسماني زيست و همه حيثيت انساني را شكوفا كرد. آنان آمدند و موج عظيم معنويت و پاكي را در جهان گستردند، شأن و عزت انسان را احيا كردند و يك بار ديگر اميد به آينده روشن و حاكميت توحيد، عدالت و عشق در سايه اسلام ناب محمدي (ص) را در دل‌ها زنده كردند.

آنان با مجاهدت مظلومانه و البته سرشار از رشادت و بزرگمردي خود، راه سعادت را در برابر بشر نهادند. امروز ميراث پدران شما از يك سو فرزنداني پاك، فرهيخته، آرماني و چشم دوخته به افق‌هاي بلند آسماني و از سوي ديگر فرهنگ انسان‌ساز انقلاب اسلامي و خط نوراني ولايت و امامت است. كه در برابر همه ملت‌هاي آزاده و البته در دستان پرتوان و قلب‌هاي نوراني شماست. بشتابيد كه چشمان آن خدايي مردان و آينده روشن پرافتخار و سرشار از اميد، پاكي، عدالت و توحيد در انتظار است و شما ياران سپيده و خورشيديد.

يقين دارم نسل آفتاب، حرمت آن را پاس خواهد داشت و طلوع خورشيد عشق را نظاره خواهد كرد.

محمود احمدي‌نژاد رئيس ‌جمهوري اسلامي ايران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم