بازدید 16662

تصاویر حمله به مسلمانان برای منع پخش اذان

بنابراين گزارش مجازات ‌هاي پيشنهادي براي افراد در صورت تخطي از اين قانون پرداخت غرامت مالي سنگين و حتي حبس است. اين عضو کنست مدعي شده است که هزاران نفر در سرزمين اشغالي سال ۱۹۴۸ میلادی روزانه از صداي اذان رنج مي‌برند.
کد خبر: ۱۶۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵ 21 May 2011
بر اساس جدیدترین طرح ارائه شده به پارلمان صهیونیستی، در صورت تصویب آن پخش اذان از مساجد مسلمانان در سرزمین های اشغالی فلسطین ممنوع خواهد شد.

به گزارش شیعه آنلاین، در همین راستا «انستاسيا ميخائيلي» نماینده پارلمان صهیونیستی (کنست) طرحی را به پارلمان این رژیم ارائه داده که بر اساس آن پخش اذان از مساجد با استفاده از بلندگو ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، قرار است کنست طی چند روز آینده اين طرح را بررسي کند اين در حالي است که تهديدات عليه تحميل مجازات‌هاي مالي و حتي حبس براي کساني که از اين قانون تخطي مي‌کنند، وجود دارد.

بنا بر اين گزارش، مجازات ‌هاي پيشنهادي براي افراد در صورت تخطي از اين قانون پرداخت غرامت مالي سنگين و حتي حبس است. اين عضو کنست مدعي شده است که هزاران نفر در سرزمين اشغالي سال ۱۹۴۸ میلادی روزانه از صداي اذان رنج مي‌برند.

شایان ذکر است اين اقدام نيز از جمله اقدامات يهودي کردن شهر بیت المقدس اشغالی و از بين بردن هر نشانه‌اي از اسلام در اين شهر مقدس است.
























تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری