بازدید 11897

اقدام یک جریان برای ایجاد تفرقه در روز شهادت

انتظار می رفت تا موج تفرقه افکنی این حلقه در روز شهادت بانوی بزرگوار حضرت فاطمه(س) فروکش کند اما ظاهرا انتقاد مداحان سرشناس و معتبر از دولت و خصوصا اسفندیار رحیم مشایی ، این جریان منحرف را بر آن داشته تا در روز شهادت حضرت زهرا (س) بر طبل تفرقه کوبیده و مراسمی اختصاصی برگزار نمایند .
کد خبر: ۱۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰ 06 May 2011
صراط: همه ساله در ظهر شهادت حضرت زهرا (س) هیئت های عزاداری در میدان هفت تیر تهران تجمع کرده و با نوحه خوانی مداحان سرشناس اهل بیت (ع) حاج منصور ارضی، حاج محمود کریمی ، حاج محمد رضا طاهری، حاج سعید حدادیان، حاج حسین سازور، حاج سید مجید بنی فاطمه و . . . به عزاداری برای دختر پیامبر عظیم الشان اسلام می پردازند . امسال نیز همچون سنوات گذشته و با سخنرانی آیت الله علم الهدی این مراسم در ظهر روز شهادت (شنبه 17/2/90) در میدان هفت تیر برگزار خواهد شد .

صراط نوشت: متاسفانه جریان انحرافی دولت که تلاشهای گذشته اش برای ایجاد تفرقه ناکام مانده است ، این بار به پشتیبانی ابوالحسن ف رئیس یکی از سازمانهای زیرمجموعه دولت و با صرف بودجه هنگفت با دعوت از عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی قصد دارند تا با برگزاری مراسم مشابه و به صورت همزمان ، در یکی دیگر از میادین تهران به بهانه عزاداری برای حضرت زهرا (س) تجمع کنند .

روح الله بهمنی نیز داماد پروین احمدی نژاد است .

به گزارش صراط نیوز ایادی این جریان منحرف قصد دارند تا از عزاداری برای حضرت فاطمه (س) جهت ایجاد تفرقه و مانور تبلیغاتی بهره ببرند .

انتظار می رفت تا موج تفرقه افکنی این حلقه در روز شهادت بانوی بزرگوار حضرت فاطمه(س) فروکش کند اما ظاهرا انتقاد مداحان سرشناس و معتبر از دولت و خصوصا اسفندیار رحیم مشایی ، این جریان منحرف را بر آن داشته تا در روز شهادت حضرت زهرا (س) بر طبل تفرقه کوبیده و مراسمی اختصاصی برگزار نمایند .

گفتنی است فردی که بودجه این مراسم را تامین کرده از نزدیکان فرد منحرف است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
اخرش ما که نفهمیدیم کی فتنه است کی منحرف . بازتاب این نظرو بازتاب کن .
ان شأالله خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه تا در حرف ها و نوشته ها تقوا الهی رو رعایت کنیم. این مراسم در یکی از میادین تهران (امام حسین علیه السلام) و با همین مداحان مذکور سال ها و پس از زمانی یکی از این مداحان در میدان هفت تیر مورد نوازش دوستان قرار گرفت! بر قرار می باشد. از طرفی خدا به ما قدرت تعقل عنایت کنه که بفهیم 2 مراسمی که یکی 10 صبحه ودیگری 6 بعد از ظهر چه تلاقی با هم دارند؟
این یاره داره کفر ملت رو دیگه در میاره چرا هیچکس پیش قدم نمیشه حمتا باید مقام عظمای ولایت پا وسط بزاره ندیدید دفعه ی پیش سنگ رو یخ شد یکی یه حرفی بزنه اونم از مداحشون که معاند بانظام اسلامی کار میکنه لطفا برید یکی از نوحه هاش رو که حسین حسین میکنه رو گوش بدید در بطنش فرو برید بعد می بینید به جای حسین حسین چی میگه ...
آقا این چه حرفیه؟؟؟؟؟
رضا هلالی الان چندین ساله داره این مراسمو اجرا میکنه
اولین بار همچین مراسمیو این بابا برگزار کرد
بعد الباقی دوستان
یکمی راست بگید
مگر نویسنده این مطلب از اطلاعیه هلالی که به نفع حدادیان و علیه مشایی داده خبر ندارد ؟ مگر نویسنده این مطلب از این که در چندین میدان دیگر هم برنامه عزاداری برقرار است خبر ندارد ؟ اینکه آقای بهمنی داماد پروین احمدی نژاد است عیب شد ؟
ما که نفهميديم -- ابوالحسن ف!!!--فرد منحرف!!!!اين چه وضع خبر گذاشتنه؟؟؟؟؟؟
به نام خدا
آقا اینقدر بی انصافی نکنید
چقدر توی کشور جریان را افتاده!؟
فرد منحرف؟!! جريان منحرف؟!!!‌ واقعا از اين نحوه اطلاع رساني شرم نمي‌كنيد؟ سي سال ديگر هم بايد بگذرد و باز هم مردم غريبه و غيرمعتمد فرض شوند و از اين گونه اراجيف به خوردشان داده شود؟ اگر رسانه هستيد وظيفه خودتان را صحيح انجام دهيد و با شجاعت بدي‌ها و پليدي‌هاي جامعه را منعكس كنيد و گرنه جمع كنيد اين بساط دورنگي و تزوير را! بدست آوردن دو لقمه نان حلال كار خيلي دشواري نيست!
فرد منحرف یعنی چی؟
از کی تا حالا این مداحا هستن که باید در مورد مسائل سیاسی برای ما تعیین تکلیف کنن؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی