بازدید 21844

روایت الهلباوی از مصاحبه با BBC + عکس

من آنچه را خدا بر زبانم جاری کرد بیان کردم که با اهداف آنها سازگاری نداشت
کد خبر: ۱۵۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵ 28 February 2011
کمال الهلباوی، از رهبران جنبش اخوان‌المسلمین که سالهاست به علت مخالفت با حسنی مبارک خارج از مصر زندگی می‌کند، در مصاحبه با بی‌بی‌سی در خصوص خطبه‌های عربی رهبر معظم انقلاب گفته بود: «من از امام خامنه‌ای تشکر می‌کنم. امیدوارم دولتی مثل دولت ایران و رئیس‌جمهور شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشته باشیم.»

به گزارش نسیم آنلاین، الهلباوی در این باره گفت: آنها منتظر بودند تا من مطالب غیرواقعی درباره ایران مطرح نمایم که به هدف خود نرسیدند.



کمال الهلباوی ابراز داشت: من برای تحلیل حوادث مصر در بی بی سی عربی حاضر شده بودم که خانمی با من تماس گرفت و گفت: ما از بی بی سی فارسی تماس می گیریم و در طبقه چهارم هستیم. من به آنها گفتم که فارسی بلد نیستم، اما گفتند که از مترجم استفاده می کنیم.

وی افزود: تصور من این بود که مصاحبه پیرامون حوادث مصر خواهد بود، اما آنها در رابطه با خطبه امام و رهبر، سید علی خامنه ای از من سوال کردند.

دکتر کمال الهلباوی گفت: گویا آنها منتظر بودند تا من مطالب غیر واقعی درباره ایران را مطرح نمایم که به هدف خود نرسیدند.



وی خاطر نشان کرد: آنها سوالاتی از من پرسیدند و من هم آنچه را خدا بر زبانم جاری کرد بیان کردم که با اهداف آنها سازگاری نداشت.

این عضو جنبش اخوان المسلمین در پایان با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب و تحلیل ایشان از حوادث منطقه گفت: آن خطبه‌ها بسیار عظیم و مهم بود و من از این بابت که یک مقام بلند پایه و رسمی آن هم به زبان عربی از قیام مردم مصر حمایت می کند خوشحال شدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی