بازدید 17154

حاشيه‌هاي دیدار مسئولان با رهبر انقلاب

کد خبر: ۱۴۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳ 22 February 2011
به گزارش ایرنا، در خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) جمعی از مردم ولایتمدار به همراه رؤسای سه قوه، مسئولان کشوری و لشکری و سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی و همچنین تعدادی از علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، صبح روز دوشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

** با وجود آنکه برنامه ساعت 10 صبح شروع می‌شد، علاقمندان ولی امر مسلمین از 7 صبح خود را به حسینیه امام خمینی(ره) رسانده بودند تا بتوانند با استقرار در صفوف جلو، از نزدیک با رهبر و امامشان دیدار کنند.

** مشتاقان ولی فقیه همیشه برای حضور در چنین برنامه‌هایی لحظه شماری می‌کنند، اما برای شرکت در این مراسم به دلیل محدودیت جا، نیازمند کارت بود؛ با این حال خیل مشتاقان رهبر معظم انقلاب از هر گروه سنی در مقابل درب ورودی در انتظار ایستاده بودند تا برای آنها نیز مجوز ورود صادر شود تا پیش از شروع برنامه و سخنرانی امامشان بتوانند در محضر رهبر معظم انقلاب حضور یابند.

** چهره‌ها و لباس‌های افرادی که توانسته بودند خود را به این مراسم برسانند خود گویای حضور اقشار مختلف مردم ایرانی و سایر کشورهای مسلمان بود که بدون توجه به رنگ و قومیت در کنار هم نشسته و این روز بزرگ مسملین را به هم تبریک می‌گفتند.

** در حالی که عاشقان ولی امر مسلمین همچنان در انتظار ورود امامشان بودند، ذکر صلوات برای نابودی دشمنان اسلام و فتنه‌گران، ظهور امام زمان(عج) و همچنین پیروزی ملتهای انقلابی مردم منطقه که ندای حق طلبی آنها گسترده‌تر شده است، فضای حسینیه را عطرآگین کرده بود.

** پارچه نوشته بزرگی که آیه «و ما آتکم الرسول فخذوه و ما نهکم غنه فانتهوا» (و شما آنچه رسول حق دستور دهد بگیرید و هرچه نهی کند واگذارید) بر آن به نگارش درآمده بود، در پشت جایگاه رهبر معظم انقلاب نصب شده بود.

** سفرا و نمایندگان مرد و زن کشورهای اسلامی در ایران با لباس‌های محلی و ملی خود همچون سالهای گذشته در روز میلاد نبی اکرم(ص) که روز وحدت مسلمانان جهان است، در این مراسم حضور داشتند.

** کودکان و نوجوانان دختر و پسر خردسال نیز با آن چهره‌های بشاش امروز در کنار پدران و مادرانشان به این مراسم آمده بودند و همانند بزرگان خود در انتظار ورود امامشان لحظه شماری می‌کردند. آنها آمده بودند که بگویند راه بزرگان خود در ولایت‌مداری را محکمتر و استوارتر ادامه خواهند.

** با نزدیک شدن به لحظات ورود رهبر معظم انقلاب، در حسینیه امام خمینی(ره) دیگر جای سوزن انداختن نبود؛ فوج فوج بر تعداد مردم ولایتمدار در مراسم افزوده می‌شد. برای اینکه مردم دیگری بتوانند وارد حسینیه شوند، از کسانی که در حسینیه حضور داشتند خواسته ‌شد که مهربانانه‌تر بنشینند که این موضوع با استقبال مردمی که از صبح زود خود را به حسینیه رسانده بودند، همراه ‌شد.

** در لحظاتی که انتظار ورود امام مسلمین نزدیکتر می‌شد، خیل عاشقان رهبر معظم انقلاب با شعار «ای پسر فاطمه، منتظر تو هستیم»، عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه اعلام و بر آن تاکید دوباره کردند.

** پیش از ورود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صدای نوای دعای فرج با همخوانی همه شرکت کنندگان، در حسینیه طنین افکن ‌شد.

** ورود جمعی از وزرا و مسئولان کشوری و لشکری از قسمت جایگاه ویژه، حاکی از پایان انتظار عاشقان ولی امر مسلمین جهان بود ، بطوری که در همین لحظات همه خود را برای ورود امامشان آماده می‌کردند.

** با ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه، ناگهان جمعیت به پا خاسته و با فریاد «صلی علی محمد بوی خمینی آمد»،
«ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگه‌دار»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، باردیگر ندای ولایتمدار بودن ملت ایران را تکرار ‌کردند.

** مردم در حالی که شعار می‌دادند «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» همزمان اقدام به سینه‌زنی کردند.

** پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری سخنان کوتاهی بیان کرد و سپس همه را به شنیدن سخنان ولی امر مسلمین دعوت کرد.

** دست آخر اینکه ، از شرکت‌کنندگان در مراسم با شیر و شیرینی در مقابل درب ورودی حسینیه پذیرایی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم