بازدید 32667

بالاترین: شهید ژاله صانعی همکار ما بود!!

کد خبر: ۱۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵ 20 February 2011
قاتلان شهيد صانع ژاله كه بسياري از سايت هاي ضدانقلابي را در اختيار دارند و عمدتاً از لندن، حيفا ـ مركز بهائيان در اسرائيل ـ و بعضاً از آمريكا اين سايت ها را مديريت و بارگذاري مي كنند ابتدا سخن مدير مسئول كيهان مبني بر همكاري شهيد صانع ژاله با روزنامه كيهان راتحريف كرده و از قول مدير مسئول كيهان نوشتند «شهيد صانع ژاله جاسوس بوده است»! و يا «شهيد صانع ژاله مخبر كيهان بوده است»! و سپس در حالي به تكذيب اين خبر پرداختند كه بسياري از آنها ضمن ادعاي نزديكي با شهيد صانع ژاله از آن شهيد با عنوان «خانم ژاله صانعي»! ياد مي كردند!

به گزارش جهان يكي از جالب ترين و درعين حال رسواترين نمونه از اين دست، ادعاي سايت بالاترين است كه مديريت منوشه امير بر اين سايت را انكار نمي كند. سايت مزبور ادعا كرده بود كه «خانم ژاله صانعي، با سايت بالاترين همكاري و روابط نزديكي داشت»! اين سايت بعد از آن كه معلوم شد شهيد صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر ياد شده را از خروجي خود حذف كرد، غافل از آن كه مراجعه كنندگان اين سايت از آن خبر جعلي و مضحك دستكم صدها «پرينت» گرفته اند.

خبر سايت وابسته به منوشه امير- مدير بخش فارسي راديو اسرائيل- از يكسو نشان مي دهد مدعيان همكاري شهيد صانع ژاله با اين سايت تا چه اندازه دروغگو هستند كه حتي بدون اطلاع از جنسيت شهيد ياد شده ادعاي همكاري با وي را داشته اند و از سوي ديگر با كمال وقاحت سعي كرده اند آن شهيد مظلوم و متعهد را جاسوس موساد!! قلمداد كنند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی