بازدید 10641
به مناسبت هفته وحدت:

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت کردستان

در روزگار طوفان فتنه‌های رنگارنگ و دسیسه‌‌های عمال کفر و نفاق علیه مسلمانان عالم، چنگ زدن به حبل‌الله المتین و بازگشت به آموزه‌های اصیل اسلامی تنها راه نجات مسلمانان است.
کد خبر: ۱۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰ 18 February 2011
علما و روحانیون اهل سنت کردستان در بیانیه ای خواستار تقویت هرچه بیشتر وحدت و انسجام مردم مسلمان ایران شده و بار دیگر بر همراهی و همگامی خود با آرمان های رهبری و نظام اسلامی تأکید کرده اند.

به گزارش «تابناک»، در این بیانیه آمده است: بی‌ شک در روزگار طوفان فتنه‌های رنگارنگ و دام‌ افکنی و دسیسه‌ های فراوان اجانب و عمال کفر و نفاق علیه مسلمانان عالم، تنها راه نجات مسلمانان، چنگ زدن به حبل‌ الله المتین و بازگشت به آموزه‌ های اصیل اسلامی و اندیشه‌ های منبعث از قرآن و سنت نبوی (ص) و سیره اهل بیت(ع) و اولیای گرانقدر دین است.

این بیانیه می افزاید: دشمنان قسم خورده اسلام با مطالعات گسترده و شناخت نقاط ضعف و قوت جهان اسلام، به این نکته اساسی پی برده‌ اند که هر گاه مسلمین تحت پرچم واحد و در زیر چتر گسترده و نجات بخش دین مبین اسلام، به مشترکات فراوان خود تکیه کرده و از اختلافات جزئی چشم‌ پوشی کنند، دست طمع‌ورز بیگانگان را از تسلط بر ثروت‌ های معنوی و اقتصادی مسلمین کوتاه و به عزت و استقلال رسیده‌ اند.



علما و روحانیون اهل سنت کردستان افزوده اند: جهان استکبار با تمسک به ابزار تفرقه‌ افکنی در لایه‌های مختلف مذهبی و قومی، ملت‌ ها را درگیر مسائل کوچک و اختلافات جزئی ‌کند و با شیطنت و خباثت تمام با داعیه اصلاح سعی می‌ کند در جوامع اسلامی نفوذ و به صورت پشت پرده یا بعضا آشکار حکومت‌ های وابسته و بی ‌پشتوانه را تحت سیطره خود قرار داده است.

این شخصیت های بزرگ دینی و علمی کردستان با ابراز انزجار از توطئه های دشمنان اسلام و ایران در این بیانیه افزوده اند: در سال‌ های اخیر ندای آسمانی مردی از سلاله خورشید چنان حکومت‌ های استکباری تفرقه‌ افکن را برآشفت که گویا خنکای زلال این فریاد نجات‌ بخش، آبی بود بر آتش استعمارگران و طاغوت‌ های تفرقه‌ افکن غرب و شرق عالم و این ندای آسمانی، فریاد روح خدا بود که در کالبد جان ‌های آزاده دمید و عظمت از یاد رفته مسلمین عالم را دوباره به آنان بازگرداند.

آنان خاطر نشان کرده اند: خمینی کبیر(ره) مسلمین را به عزت و سربلندی و آزادی فراخواند و با فریاد پیغمبرگونه خود، مسلمین را واداشت که زنجیرهای اسارت را بر نتابند و با حرکت حول محور توحید و تاسی از سیره نبی رحمت و مهربانی حضرت محمد‌المصطفی(ص)، مشترکات غفلت شده را بازخوانی و اختلافات جزئی در بوق و کرنا شده توسط عوامل استکبار را به شمار نیاورند و عزت اسلام و مسلمین را دوباره احیا کنند.

علما و روحانیان کردستان با تأکید بر مقاومت و ایستادگی همه جانبه خویش در راستای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران و ضرورت توجه عموم مردم مسلمان و ولایت مدار کردستان به این مهم، افزوده اند: انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ ای از پیروزی مردمی بود که با شعار وحدت بر یکی از بزرگترین طاغوت‌ های وابسته به استکبار غلبه کرد و حکومت اسلامی را جایگزین حکومت طاغوت کرد و با رهبری‌های داهیانه امام راحل(ره) توانست در جان و قلب ملت‌های آزاده جهان نفوذ و آنان را به سمت و سوی استقلال و آزادی و رهایی از قید استکبار رهنمون سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
سلام بر وحدت
سلام بر اتحاد
احسنت بر این مردان خدایی
تابناک، اين بيانيه امضاء نداشت؟
میشه اسم این علما رو بنویسین تا ما هم بشناسیم.
از نيروهاي توانمند سني هم درراس مديريتها استفاده كنيد اكنون درايران اسلامي حداقل20درصد اهل تسنن هستند و پايبند به اسلام ومسلمين
ما همه مسلمان و متحد هستیم
اشتراکات ما بسیار است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی