بازدید 6508

ریزش آوار در یک واحد صنفی بازار تهران

شفیعی افزود: این ساختمان سه طبقه و طبقه همکف ان پتوفروشی است و بر اساس گزارش های شاهدان ، سه فروشنده مرد و دو خریدار زیر اوار مانده اند.
کد خبر: ۱۴۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳ 17 February 2011
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: بر اساس گزارش های شاهدان در ریزش ساختمانی تجاری در بازار بزرگ تهران ، پنج نفر زیر آوار مانده اند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، شفیعی افزود: این ساختمان سه طبقه و طبقه همکف ان پتوفروشی است و بر اساس گزارش های شاهدان ، سه فروشنده مرد و دو خریدار زیر اوار مانده اند.

وی گفت: ساعت 13:14 دقیقه حادثه ریزش این ساختمان به سازمان اتش نشانی گزارش شد و ماموران ایستگاههای اتش نشانی در کمتر از سه دقیقه خودشان را به محل حادثه رساندند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی افزود: تا این لحظه هیچ فردی از زیر اوار بیرون کشیده نشده است و ماموران ما همچنان در تلاش برای نجات انان هستند.

همچنین جانشین اورژانس تهران هم در این باره گفت: این حادثه ساعت 13:14 دقیقه به اورژانس گزارش شد و از ان زمان تاکنون ما یک مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده ایم .

دکتر نادر حقی درباره اینکه آیا این مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شده است ، گفت: این فرد زیر اوار نبوده و در حاشیه این حادثه مصدوم شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی