بازدید 16440
به کمیته بررسی ماهیت جریان فتنه مجلس؛

گزارش دستگاه های امنیتی از غائله 25 بهمن

محمد کوثری افزود: نخستین جلسه این کمیته به ریاست حجت الاسلام نکونام رییس کمیسیون اصل 90 و نواب رییس چهار کمیسیون از ساعت 18 و 30 دقیقه عصر دیروز برگزار و ابعاد مختلف فتنه اخیر با حضور نمایندگان دستگاه های مربوط به مدت چهار ساعت بررسی شد.
کد خبر: ۱۴۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷ 16 February 2011
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در نخستین جلسه کمیته بررسی ماهیت جریان فتنه، دیشب گزارشی از مسائل آشکار و پنهان فتنه 25 بهمن ارائه کردند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد کوثری افزود: نخستین جلسه این کمیته به ریاست حجت الاسلام نکونام رییس کمیسیون اصل 90 و نواب رییس چهار کمیسیون از ساعت 18 و 30 دقیقه عصر دیروز برگزار و ابعاد مختلف فتنه اخیر با حضور نمایندگان دستگاه های مربوط به مدت چهار ساعت بررسی شد.

وی گفت: در این جلسه همچنین پیشنهادهای اعضای این کمیته و نمایندگان دستگاه ها مطرح و مقرر شد در جلسات بعدی جمع بندی و به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

کوثری افزود: کمیته ویژه بررسی ابعاد مختلف فتنه اخیر دو سه جلسه دیگر برگزار می شود و نتایج بررسی های خود را حداکثر تا هفته آینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه می کند.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی دیروز مجلس، روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی کشور، اصل نود، فرهنگی و قضایی و حقوقی مجلس را مامور کرد تا در اسرع وقت با تشکیل کمیته‌ای ابعاد مختلف جریان فتنه را بررسی و گزارش آن را به مجلس ارایه کنند.

نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارتخانه های امور خارجه و اطلاعات و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در نخستین جلسه کمیته بررسی ماهیت فتنه حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی