بازدید 18963

روز به یاد ماندنی علی پروین

هيچوقت جمله شيرين امام خميني (ره) را فراموش نخواهم كرد
کد خبر: ۱۴۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴ 08 February 2011
پيشكسوت فوتبال گفت: به خاطر علاقه‌اي كه به امام داشتم، سعي كردم جلوي صف باشم كه با توجه به احترامي كه به ما مي‌گذاشتند، اين اتفاق افتاد.

علي پروين در آستانه سي‌ و سومين سالگرد شكوهمند انقلاب اسلامي در گفت‌وگويي با فارس، از خاطرات ديدارش با امام خميني (ره) صحبت كرد.

وي اظهار داشت: پس از اينكه از سوي كاظم رحيمي، يكي از زحمتكشان و فوتباليست‌هاي پرسپوليسي سابق و از بچه‌هاي خوب و باصفاي آن دوره اعلام شد كه قرار است با توجه به رايزني‌هايي كه با حاج احمد شده به ديدار امام خميني (ره)‌ برويم، باور كنيد چند روزي در پوست خود نمي‌گنجيديم. هر روز از خودمان سؤال مي‌كرديم كه كي اين قرار عملي مي‌شود.

وي افزود: با لطف خدا فراهم شد تا به ديدار امام خميني (ره) برويم. روز خاطره‌انگيز براي من و بازيكنان شاهين و استقلال بود. حدود ۱۰۰ نفر بوديم كه به ديدار امام رفتيم. به خاطر علاقه‌اي كه به ايشان داشتم، سعي كردم بيشتر جلوي صف باشم كه با توجه به احترامي كه به ما مي‌گذاشتند، اين اتفاق افتاد.

پروين عنوان كرد: بالاخره با ذوق فراوان به ديدار امام خميني (ره) رفتيم. ايشان حدود يك ساعت حرف‌هاي بسيار شيريني را براي ما زدند. آن جمله معروف كه «من ورزشكار نيستم اما ورزشكاران را دوست دارم» را هم فرمودند. همين مورد باعث شد شوق بسياري را در دل خود داشته باشيم و همه زير لب با يكديگر صحبت كنيم.

علي پروين خاطر نشان ساخت: حال و هواي عجيبي در ديدار با امام داشتيم. باور كنيد هيچ درخواستي از ايشان نداشتيم. فقط به حرف‌هاي شيرين امام خميني(ره) گوش داديم. اين اتفاق يكي از شيرين‌ترين خاطرات زندگي من است كه هيچ وقت آن را فراموش نمي‌كنم. امام در آن ديدار نشان دادند به ورزش علاقه زيادي دارند و در حرف‌هاي شيرينشان مشخص بود ورزشكاران بايد كاري كنند كه جوانان بيشتر به ورزش رو بياورند.

سرمربي سابق پرسپوليس و تيم ملي فوتبال يادآور شد: در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، باز هم ياد و خاطره امام را گرامي‌ مي‌داريم. اين را مي‌گويم كه ديدار با ايشان در آن روز تاريخي در كنار بچه‌هايي كه با عشق و دل براي كشورشان فوتبال بازي مي‌كردند، بسيار لذت‌بخش بود؛ البته اينقدر اين ديدار زود تمام شد كه متوجه نشديم زمان چطور گذشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار