بازدید 21125

روایت علی اشراقی از رابطه با احمدی نژاد

وی درباره چگونگی آشنایی احمدی نژاد با وی گفت:شهردار تهران رییس كمیسیون ماده ۵ است و طبیعی است كه بین دبیر و رییس كمیسیون همكاری مستقیمی وجود داشته باشد و از آن زمان ایشان به بنده لطف داشتند.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۲ 08 February 2011
گویا همراهی نوه امام با محموداحمدی نژاد در حرم امام برای حامیان جریان فتنه خوش نیامده است. به گونه‌ای که زهرا اشراقی همسر محمد‌رضا خاتمی و دیگر فرزند مرحوم اشراقی در صفحه «فیس‌بوک» خود این‌گونه نوشت: «علی جان، تشریف بیارید، پاسخگو باشید. تا آنجا که می دونم، اینگونه تصمیم گیری فردی نیست.»

به گزارش جهان، اشاره زهرا اشراقی به جریانی در خاندان حضرت امام باشد که پس از سالروز حماسه نهم دی فشار زیادی را بر سید علی خمینی وارد کردند تا نهایتا پس از دو هفته سید علی خمینی در مصاحبه‌ای که با سایت جماران داشت گفت سعادت حضور در برنامه نه دی مهدیه را نداشته است.

زهرا اشراقی در نظر دیگری در ذیل این یادداشت نوشته است:این صفحه مرتب از طرف خاندان خمینی و خاتمی بررسی و بارها مورد نقد مستقیم سید حسن و خاتمی قرار گرقته است… اینجا یه نظر سنجیست و قطعا اعمال نظر می‌شود.

 این موضع گیری اشراقی درباره حضور برادرش در کنار احمدی نژاد، در حالی است که علی اشراقی در گفتگویی تاکید می کند که رابطه خوبی با احمدی نژاد دارد.

که با دقت در گفته های علی اشراقی می توان به دلایل خشم برخی اعضای دفتر امام پی برد.

علی اشراقی گویا به درخواست حجت الاسلام سید حسن خمینی هم زمان با حضور اعضای كابینه از آنها استقبال كرده و گویا احمدی نژاد هم از این موضوع مطلع بوده است.

در این حال  علی اشراقی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفتگو با یک سایت خبری  در رابطه با پیشینه آشنایی خود با دكتر احمدی نژاد و حضورش در استقبال از هیات دولت در مرقد امام خمینی در دهه فجر امسال توضیح داد.

مهندس اشراقی گفت:سابقه آشنایی من با آقای احمدی نژاد به دوره شهرداری ایشان برمی گردد، و بنده در آن زمان دبیر كمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران بودم. البته پیش از شهردار شدن
آقای احمدی نژاد و از دوره آقای كرباسچی من این مسوولیت را داشتم و در زمان شهردارهای بعد از ایشان نیز ادامه پیدا كرد تا دوره آقای قالیباف كه در چند ماه نخست شهرداری ایشان نیز بنده دبیر كمیسیون ماده ۵ بودم و از آن زمان تا كنون مشاور شهرسازی شهرداری تهران هستم.

وی درباره چگونگی آشنایی احمدی نژاد با وی گفت:شهردار تهران رییس كمیسیون ماده ۵ است و طبیعی است كه بین دبیر و رییس كمیسیون همكاری مستقیمی وجود داشته باشد و از آن زمان ایشان به بنده لطف داشتند.

اشراقی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینكه آیا پس از كنار رفتن شما از دبیری كمیسیون ماده ۵ آقای احمدی نژاد پیشنهاد حضور در دولت را به شما نداد، گفت:در زمان انتخابات مجلس هشتم آقای احمدی نژاد مرا به ریاست جمهوری دعوت كرد و پیشنهاد داد در هر یك از وزارتخانه های تخصصی كه تمایل دارم، به من مسوولیت بدهد و در وزارتخانه هایی كه خارج از تخصص من است، ابتدا آموزش ببینم و بعد مسوولیت بدهد و یا برای ادامه تحصیل به خارج از كشور بروم كه به ایشان گفتم فعلا كه برای مجلس ثبت نام كرده ام و بعد هم هر بار ایشان را می بینم، لطف خود را تكرار می كنند.

وی در خاتمه گفت: صلاحیت بنده برای شركت در انتخابات مجلس هشتم ابتدا رد شد، اما با وجود عدم اعتراض من در بررسی بعدی تایید شد، اما به دلایلی از كاندیداتوری انصراف دادم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار