بازدید 21395

شیوه جذب دختران ایرانی برای جاسوسی

کد خبر: ۱۴۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۷ 11 January 2011
مردمسالاری خبر داد: سرویس اطلاعاتی جمهوری آذربایجان مدتی است به نام پذیرش دانشجو در دانشگاههای این کشور و یا کاریابی به جذب دختران ایرانی می پردازد و پس از مدتی با سو» استفاده از دختران جوان ایرانی آنها را وادار می کند به فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی بپردازند و بدین وسیله آنها را در تورهای اطلاعاتی خود قرار می دهد.

 یک منبع آگاه با اعلام این خبر افزود: این موضوع موجب برخی مشکلات خانوادگی روحی روانی و اخلاقی شدید در دختران فریب خورده شده است و خانواده های این دختران با مراجعه به دستگاه های مسوول در ایران خواهان پیگیری حقوق فرزندانشان شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
مقصر اصلی وزارت علوم است اگر در کنار جذب دانشجو از طریق کنکور ،جذب دانشجوی پولی برای راه یافتن به دانشگاههای برتر کشور اتفاق بیافتد هم از خروج این همه علاقمند به تحصیل به خارج از این ایران جلوگیری می کند هم درآمد زایی برای تامین بودجه های پژوهشی دانشگاه را به همراه دارد .
با مراجعه به وزارت خارجه می شود فهمید که چقدر از جوانان هم اکنون در خارج از ایران آن هم کشورهایی مثل آذربایجان و ارمنستان و ... تحصیل می کنند.
این منبع اگاه گفتنتون منو کشته !
روش تازه اي كه نيست.
اف بر اون خانواده اي كه ناموسش رو ......
اميدوارم واقعيت داشته باشد و در راستاي بدنام كردن دانشگاه هاي آنجا نباشيد.
راستي سرويس هاي ديگر چگونه جذب مي كنند؟ مثلا سرويس هاي ارمنستان، اكراين، هند؟
من فقز به یک مطلب اشاره میکنم امیدوارم چاپ کنید. ببینید همه کشورها مانند منازلی هستند که در یک محله به نام دنیا قرار دارند . به هر صورت همسایه بد و خوب همیشه هست . اما باید زندگی کرد و در بهبود اوضاع محله کوشش نمود . وقتی یک منزل مشکلات عدیده پیدا می کند حرمت محله به آن منزل کم و کمتر می شود . هر کسی بدنبال نقطه ضعف و هر منزلی که در حاشیه قرار گرفت به هر نحوی مورد شماتت قرار می گیرد . خلیج فارس را آنگونه ،دریای مازندران را آنگونه،دختران ایرانی در امارات ،حال هم دختران ایرانی در آذر بایجان ،و کم مانده افغانستان هم مشکلاتی برای ما ایجاد کند . از خودمان بپرسیم چرا ؟؟؟؟
تابناک عزیز این حرفها دروغه.منم اونجام ولی تا حالا چنین چیزی ندیدم
دیگه کشوری هست که با ما دشمن نباشد؟؟؟ البته به جز چند تا آفریقایی گشنه که حتی احداث یک سفارتخانه را کاری پر هزینه میدانند که در حق ما انجام داده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان