بازدید 10379

گروهکی که با 150 دلار، قاضی ترور می کرد!

بررسی های چند سال پیش، نشان می دهد، شبکه القاعده و گروهک های وابسته به آن، کودکان و جوانان را نیز برای انجام عملیات های گوناگون استخدام می کرده و به آنان، ماهیانه 50 یا 70 و یا 100 دلار دستمزد می داده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳ 04 January 2011
اخبار رسیده از عراق، حاکی از آن است که روز گذشته، نیروهای امنیتی این کشور، یک گروه تروریستی وابسته به شبکه القاعده را متلاشی و اعضای آن را بازداشت کردند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، گفته می شود، اعضای این گروهک بازداشت شده اعتراف کردند که در زمینه ترور قضات عراقی در شهرها و مناطق گوناگون عراق فعالیت می کرده و برای ترور هر قاضی 150 دلار دستمزد دریافت می کرده اند.

این گروهک اعتراف کرد که از ماه آگوست گذشته تا به امروز، پانزده قاضی را ترور کرده است؛ اعضای این گروهک تروریستی در جنوب بغداد و شمال استان بابل بازداشت شدند.

در همین راستا، سرهنگ «محمد العسکری»، سخنگو و مشاور اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق، در کنفرانسی خبری، با اعلام خبر بازداشت این تروریست ها، گفت: برای بازداشت این افراد، تلاش بسیار زیاد اطلاعاتی انجام دادیم که چندین دستگاه امنیتی در آن مشارکت داشتند.

وی در ادامه افزود: ریاست این گروهک تروریستی را فردی به نام «صدام دایخ الخزرجی» بر عهده داشت؛ این گروهک تروریستی از سوی یکی از کشورهای همسایه عراق حمایت و پشتیبانی می شدند.

محمد العسکری افزود: بررسی های چند سال پیش، نشان می دهد که شبکه القاعده و گروهک های وابسته به آن، کودکان و جوانان را نیز برای انجام عملیات های گوناگون به استخدام خود درمی آورد و به آنان، ماهیانه 50 یا 70 و یا 100 دلار دستمزد می داده است. دستمزد آنان بر پایه سن و نوع فعالیت آنها مشخص می شد. البته در برخی عملیات های بزرگ که به انفجار اماکن مهمی منجر می شود، گاهی به فرد در ساعت هم پنجاه دلار دستمزد داده می شود.

گفتنی است، چند روز پیش، اسنادی توسط منابع آمریکایی در سایت های بین المللی منتشر شد، مبنی بر اینکه عربستان سعودی از گروه ها و نیروهای تروریستی القاعده در عراق حمایت و پشتیبانی می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
عالی بود
شما شک نکن 100 درصد عربستان داره اختلال تو عراق ایجاد میکنه چون میشه گفت تا چند سال دیگه رقیبش میشه تو منطقه
چون خیلی از تروریست های عربستانی رو عراق گرفته عربستانم داره جبران میکنه
اون دفعه عراق میگفت که به اینایی که انفجار میکنن قرص روان گردان میدن و مخشونو شستو شو میدن و میگن به بهشت میرید اکثرشونم از کشورای فقیر عربی وارد عراق میشن
منظور از کشور همسایه عراق، ایران است؟ البته که نه، منظور عربستان است!
چرا آمریکا بعد از چند سال اعمال تروریستی را به عربستان نسبت میدهد ؟ جای تامل دارد
واقعا چه مردم بدبختی که بخاطر0 15دلارآدم می کشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی