بازدید 42216
در اقدامی تکراری و با گستاخی تمام صورت گرفت؛

تحقیر مسافران ایرانی در فرودگاه دوبی

ماموران فرودگاه دوبی با معطل کردن مسافران و تفتیش دستی وسائل و بار آن ها به بهانه تحریم! ایران وسائل مسافران را برداشته و توقیف کردند و این در حالی بود که در میان اموال توقیف شده، ماست، خمیر دندان و وسائل گرانقیمت دیده می شد و این ماموران بدون هیچ گونه توضیح منطقی به بهانه تحریم ایران هرآنچه خود نیاز داشته را برداشته و به کام خود ضبط کردند.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۹ 08 December 2010
مسئولان فرودگاه دوبی، در اقدامی تکراری به مسافران ایرانی پرواز صبح امروز توهین کرده و با تفتیش وسائل مسافران صحنه ای تحقیرآمیز را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، مسافران ایرانی پرواز شماره 358 ایران ایر، که قرار بود ساعت 9.10 از دوبی به مقصد تهران پرواز کند، با گستاخی ماموران فرودگاه دوبی این شهر متعلق به کشور حاشیه خلیج فارس، مورد بی احترامی قرار گرفته و تحقیر شدند.

ماموران فرودگاه دوبی با معطل کردن مسافران و تفتیش دستی وسائل و بار آن ها به بهانه تحریم! ایران بدون هیچ گونه توضیح منطقی وسائل مسافران را برداشته، توقیف و ضبط کردند.

نکته جالب اینجاست که در میان اموال توقیف شده، از ماست و خمیر دندان گرفته تا اجناس گرانقیمت و با ارزش دیده می شده است.

مسافران ایرانی که مانند همیشه هیچ امیدی به پیگیری این موضوع توسط مسئولان سفارت ایران امیدی نداشتند به ماموران پلیس فرودگاه مراجعه کرده و به این اقدام توهین آمیز و دزدی به شیوه جدید ماموران فرودگاه اعتراض کردند که پلیس امارات نه تنها حق را به ماموران داده بلکه به نحوی ناشایست با ایرانیان برخورد کرده است.

گفتنی است، این گونه برخوردها نخستین بار نیست که از سوی اماراتی ها صورت می پذیرد و مسئولان فرودگاه امارات بارها ایرانیان را تحقیر کرده و برخورد بسیار ناشایستی از جمله تفتیش بدنی، سین جیم بی مورد، معطلی مسافران و ... با مسافران ایرانی را داشته اند و این در حالیست که تا کنون شاهد هیچ گونه تحرک اقدام قابل توجه از سوی مسئولان وزارت خارجه و سفارت ایران در مقابل گستاخی اماراتی نبوده ایم و مشخص نیست چه کسی مسئول و پاسخگوی توهین و تحقیر شخصیت ایرانیان در این کشور حاشیه خلیج فارس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷۱
تبریک میگم به هممون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
خوب نرید امارات !!! اینهمه کشور
جای بسی تاسف................ چراایران نباید مقابله به مثل کند
این اعراب دارند با غیرت و شرفمان بازی میکنند
باید تلافی کنیم
هموطنان گرامی لطفا برای تفریح به این کشور سفر نکنید و پولتان را توی جیب اینها نریزید.
بيا تا با هم بريم دبي دبي منو با خودت ببر دبي دبي!!!!!
راه حل پیشنهادی آقایون : عزیزان به امارات نروید!!
واقعا وقت آن نرسیده تا با دیپلماسی قوی و در خور و شایسته ایرانیان با این تازه به فرهنگ که نه! تازه به دوران رسیدها برخورد نمود؟
چشم مسئولین وزرارت خارجه و نیز هییت دولت روشن باد
از ماست که برماست
کسانی که ثروت های این مملکت را به پای بیگانگان میریزند، بهترین عاقبتشان "تحقیر" است. این عربها (اماراتی ها)، درسال های اولیه انقلاب (30 سال پیش) در منازلشان حتی توالت نداشتند و در معابر یا دریا کارشان را انجام میدادند.
وقتی سرکنسول و سفیر بفکر مسائل حاشیه ای هستند دیگر وقت بررسی مسائل ایرانیان را ندارند متاسفانه برخورد مسئولین کنسولی با مراجعین در دبی و ابوظبی بسیار زشت و زننده هست و اگر در خصوص موردی هم پافشاری کنید شما را تهدید به برخورد میکنند.
وزارت امور خارجه کاش یه ذره غیرت داشت ...! کاش
مقابله به مثل شود
اونایی که میرن دوبی احمقن
لز ماست که بر ماست!! وزیر امور خارجه ملاحظه بفرمایند
از آثار مدیریت جهانی است.
انشالله مبارك است
حالا هی بگین دیپلماسیمون حرف نداره! هی بگین تحریم اثر نداره...تحویل بگیرین
وقتی این همه نسبت به رفتار بد با ایرانی ها میگن ولی هر بار تعداد مسافرین ایرانی به این جوجه کشور ، چند برابر میشه ، چه توقعی باید داشت ؟
دستشان درد نکنه . حق ما همینه. دوبی را ایرانیها دوبی کردند حال باید شاهد اینگونه برخوردها باشند .آخه اگه یک نخود مردانگی به خرج میدادند و در یک روز هرچی سرمایه ی ایرانی بود از دوبی بیرون کشیده مبشد، دیگه شاهد اینگونه غلطها از سوی یه نیمچه کشور نبودیم
کاش فقط برای چند وقت کوتاه هم شده ایرانیان با هم متحد میشدند و تمامی معاملاتشان را با این دهکده کم میکردند تا همه شاهد باشند که آنها چگونه به دست و پا میفتند...
سعی کنید فقط برید لبنان
آسیاب به نوبت
بخاطر غیرت و همیت ایرانی هم که شده، لااقل چند وقت به دبی نرید. خواهشا. من که دیگه برای تفریح نمیرم اونجا
تقديم به اونايي كه ميگي ايراني هر جا بره فقط كافيه پاسپورتشو بالا ببره تا ازش استقبال كنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار