بازدید 5523

ارسال پیامک برای خانواده قربانیان، پس از جنایت

در هر دو جنايت پس از سرقت اموال قربانيان، از طريق تلفن همراهشان، براي بستگان آنها پيامك ارسال مي‌كردم تا پيگير مفقود شدن آنها نباشند و... .
کد خبر: ۱۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷ 05 December 2010
جام‌جم: عامل قتل 2 نفر در دادسراي جنايي، راز جنايت‌هاي خود را فاش كرد.

در يكي از روزهاي آبان امسال فرزندان مرد 54 ساله‌اي با حضور در شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي تهران با ارائه شكايتي عنوان كردند، پدر آنها براي ديدن يكي از دوستانش از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته و تلاش براي يافتن او بي‌نتيجه مانده است.

در پي اين شكايت دستور قضايي از سوي داديار سليماني صادر و پرونده براي تحقيقات به شعبه 11 پليس آگاهي تهران ارجاع شد.

با شروع تحقيقات از سوي ماموران مشخص شد از تلفن همراه مرد گمشده پيامك‌هايي به خانواده‌اش ارسال مي‌شود مبني بر اين‌كه وي به قصد ملاقات با چند سرشاخه شركت هرمي عازم شيراز شده است و در مرحله بعدي پيامك‌هاي متفاوت با پيام‌هاي قبلي به بستگان مرد گمشده فرستاده مي‌شود.

قاتل در دادسرا

با جمع‌بندي اين اطلاعات و تحقيقات بعدي، چند نفر به‌عنوان مظنون به دادسراي جنايي احضار شدند كه در ميان اين افراد جوان 20 ساله‌اي به نام حميد اظهارات متناقضي را عنوان كرد كه در ادامه تحقيقات سرانجام بعدازظهر روز گذشته وي راز قتل مرد گمشده را فاش كرد.

متهم در تحقيقات مقدماتي به داديار سليماني گفت: با مرد 54 ساله به صورت اتفاقي آشنا شدم و پس از بدهي 6ميليون توماني به وي، براي اين كه طلبش را پرداخت نكنم، با اين مرد قرار ملاقات گذاشتم تا او را به قتل برسانم.

وي اضافه كرد: وقتي مقتول در محل قرار حاضر شد، ابتدا با آبميوه مسموم او را بي‌هوش و سپس خفه كردم. آنگاه با رها كردن جسد در بيابان‌هاي شهريار و سرقت اموالش، متواري شدم.

وي اضافه كرد: هر چند روز يك بار به محلي كه جسد را رها كرده بودم، سرمي‌زدم و مي‌ديدم حيوانات قسمت‌هايي از جسد را خورده‌اند تا اين كه يك روز وقتي مطمئن شدم جسد قابل شناسايي نيست، ديگر به سراغش نرفتم.

جنايت دوم

در پي اين اعترافات، تحقيق از متهم ادامه يافت و وي علاوه بر قتل مرد 54 ساله، راز يك جنايت ديگر را نيز فاش كرد.

متهم در ارتباط با قتل دوم به قاضي جنايي گفت: چندي پيش جواني را كه با او نسبت فاميلي دارم، فريب داده و به بهانه‌اي به خارج از شهر كشاندم تا اموالش را سرقت كنم.

وي ادامه داد: در ميانه راه با او به مشاجره پرداخته و در يك‌لحظه با ضربات چاقو به گردنش، او را به قتل رساندم و جسد وي را نيز در بيابان‌هاي اطراف تهران رها كردم.

متهم افزود: در هر دو جنايت پس از سرقت اموال قربانيان، از طريق تلفن همراهشان، براي بستگان آنها پيامك ارسال مي‌كردم تا پيگير مفقود شدن آنها نباشند و... .

در پي اين اعترافات و صدور دستور قضايي، ماموران پليس آگاهي با عزيمت به بيابان‌هاي شهريار بقاياي جسد مرد 54 ساله را به پزشكي قانوني منتقل كردند.

با كشف اولين جسد و با توجه به وجود لكه‌هاي خون دومين مقتول در خودروي متهم، وي اعتراف كرد پس از جنايت، جسد را در بهشت زهرا (س) رها كرده است كه تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی