بازدید 4035

پلیس در جستجوی تبهکار تلفنی

در خانه مشغول كار بودم كه مرد جواني تماس گرفت و در حالي كه خود را دوست فرزندم معرفي مي‌كرد گفت: «براي پسرتان مشكلي پيش آمده كه نياز فوري به 300 هزار تومان پول دارد و از من خواسته با شما تماس بگيرم»! من هم بلافاصله پول را از طريق كارت بانكي به حساب مرد ناشناس واريز كردم. اما ساعتي بعد كه با پسرم تماس گرفتم متوجه كلاهبرداري‌ شدم.
کد خبر: ۱۲۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸ 07 November 2010
ایران: پليس آگاهي تهران براي شناسايي و دستگيري كلاهبردار تلفني، از مردم كمك خواست.

رديابي‌هاي پليسي براي دستگيري محسن – 35 ساله – از يكسال قبل همزمان با شكايت زني، در دستور كار مأموران پايگاه چهارم پليس آگاهي قرار گرفت.

مالباخته در اين‌باره گفت: در خانه مشغول كار بودم كه مرد جواني تماس گرفت و در حالي كه خود را دوست فرزندم معرفي مي‌كرد گفت: «براي پسرتان مشكلي پيش آمده كه نياز فوري به 300 هزار تومان پول دارد و از من خواسته با شما تماس بگيرم»! من هم بلافاصله پول را از طريق كارت بانكي به حساب مرد ناشناس واريز كردم. اما ساعتي بعد كه با پسرم تماس گرفتم متوجه كلاهبرداري‌ شدم.

به دنبال اين شكايت ده‌ها مالباخته ديگر نيز كه با روش‌ مشابه هدف كلاهبرداري قرار گرفته بودند با مراجعه به پليس از تبهكار ناشناس شكايت كردند. بازپرس پرونده با درخواست چاپ عكس بدون پوشش وي از مردم خواست چنانچه اطلاعي از مخفيگاه متهم دارند موضوع را به تلفن 21866349 اطلاع دهند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی