بازدید 1975
۳

ریزش بورس در اولین روز هفته

بازار بورس امروز بیش از ۱۴ هزار واحد افت کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۶۱ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 15 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بازار سرمایه همانند اغلب روزهای یک ماه اخیر، امروز هم کاهش پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۴ هزار و ۲۳۹ واحد به رقم دو میلیون و ۶۱ هزار و ۴۸۰ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز ۳۳۰۵ واحد کاهش پیدا کرد و در عدد ۶۶۹ هزار و ۶۷۳ واحد ایستاد.

تعداد معاملات روز شنبه بورس ۱۷۳ هزار فقره بود که ارزش آن ۹۱۱۸ میلیارد تومان شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند اما نمادهای پرتراکنش مثل وبملت، وتجارت و وبصادر، امروز مثبت شدند.

فرابورس ایران هم امروز ۱۷۴ واحد افت کرد و به ۲۲ هزار و ۳۱ واحد رسید.

حدود ۹۶ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن ۱۶ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان شد.

آریا، زاگرس و هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که هرسه منفی شدند. نمادهای پرتراکنش نیز شفام، فزر و خاور بودند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
این چه وضعیتیه که برای بازار سرمایه درست کردید؟ بسه دیگه.خجالت بکشید. هیچ جذابیتی نمونده و همه پولاشونو دارن میکشن بیرون.بعد میگید ملت سمت دلار و طلا و ... نرن؟
بورس نیست قبرستان سرمایه مردم
بورس باید تا بعد لز انتخابات رئیس جمهور تعطیل شود. یک سهم ذوب آهن اصفهان امروز به اندازه یک عدد سیب زمینی به اندازه یک گردو هم ارزش نداشت. امسال سال مشارکت مردمی در اقتصاد است و به نظر می رسد که اراده مسوولان این است که این مشارکت را به صفر برسانند. در سال‌های اخیر روند اقتصاد خلاف نام سال بوده و امسال به نظر می رسد که بدتر باشد.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری