بازدید 50342

نرخ لباس فرم مدارس اعلام شد

مدیرکل انجمن‌ اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کف قیمت لباس فرم ۵۴۸ هزار تومان و سقف آن ۸۲۵ هزار و پانصد تومان گفت: برای پیراهن و شلوار و کت و شلوار یک‌میلیون و ۹۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ 15 June 2024

 

به گزارش  تابناک، عاطفه سادات مدبرنژاد در گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: از استان‌ها خواسته شده است که با همکاری مراجع مربوطه و برگزاری جلساتی با اداره صمت و اتحادیه‌های مرتبط، نرخ لباس فرم دانش‌آموزی را بر اساس کیفیت و جنس لباس تعیین و به والدین اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تأکید بر لزوم معرفی تولیدی‌های مجاز، بیان داشت: والدین نباید ملزم به خرید از یک تولیدی خاص شوند و این انجام این کار برخلاف مقررات است.

مدبرنژاد تصریح کرد: آخرین گزارش دریافتی ما نشان می‌دهد که در تهران، کف قیمت لباس فرم ۵۴۸ هزار تومان و سقف آن ۸۲۵ هزار و پانصد تومان برای پیراهن و شلوار و کت و شلوار یک میلیون و ۹۱۶ هزار تومان است؛ همچنین استان‌ها موظف هستند از ظرفیت هنرستان‌ها برای تولید لباس فرم استفاده کنند.

مدیرکل انجمن‌ اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: تجربه این کار در اداره کل شهرستان‌های استان تهران وجود دارد، اما باتوجه به اینکه هنرستان‌ها نمی‌توانند تمامی نیازهای استان را پوشش دهند باید تا سطحی که می توانند، این کار به آن‌ها محول شود.

وی اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف ما اطلاع‌رسانی به والدین برای ثبت‌نام در سامانه سپند است که آدرس آن طی بخشنامه‌ای به استان‌ها ارسال شده است و والدین تا اول تیرماه فرصت دارند تا درخواست خود را در سامانه سپند ثبت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدبرنژاد با بیان ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب مدرسان آموزش خانواده به استان‌ها خاطرنشان کرد: این کار به صورت تفویض استانی انجام می‌شود و در استان اصفهان آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده برگزار می‌شود؛ همچنین مدرسان قبلی نیز باید تعیین تکلیف شوند و فرم ارزیابی آن‌ها تهیه شده است که امیدواریم با پیگیری جدی این امور در استان‌ها، به اهداف مورد نظر در زمینه آموزش خانواده برسیم .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۸
دستتون درد نکنه که اینقدر بفکر ما مردم عادی هستید ...
کجای کارید ده برابر این مبلغ از والدین میگیرند آب هم از آب تکون نمیخوره
350 جند دست میخای؟
تو‌این‌مملکت بی‌قانون هر‌اداره‌ای‌زورش‌برسه‌‌ملت‌بی‌چاره‌را‌سرکی‌سه میکنه‌کاش‌فقط‌لباس‌باشه‌تا‌اخر‌سال‌‌هزینه‌میکرن‌مدارس‌دولتی‌‌برگه‌بعنوان‌‌کارنامه‌ به یک ماه میدن تا‌اول‌پول‌نریزی‌ خبری نیست اگر نخای نماینده اینقدر زنگ‌میزنه‌ از کرده خود پشیمان بشی
چه خبره برای جنس آشغال و پلاستیک این همه هزینه؟ برای دبیرستان دخترانه هرسال ی رنگ به آستین و جیب اضافه میکنن باید هرسال هزینه کنیم. دوتا بچه مدرسه ای داریم نمیدونیم از کجا بیاریم تازه کمک به مدرسه اجباری، بیمه به درد نخور دانش آموزی و مجله رشد به درد نخورم اضافه کنید
این مسخره بازیهاتون کی تموم میشه
پارسال برای دخترم ک سوم ابتدایی 750 تومن پرداخت کردم امسال حتمن 1 میلیون میگیرن ، چی بگیم خدا رو خوش بیاد؟???
این قیمتا خیلی بیخودی هست خودم پارسال لباس ۵۵۰ هزار تومنی پسرم رو پارچه خریدم دوختن تازه دوشلوار. شد ۱۱۰ تومن .حالا تولیدی پارچه رو ارزونتر مسخره پول خیاطم کمتر میدن. هرجور حساب کنی این قیمتا درنمیاد
وای خدا یه لباس فرم اینقدر گرون مگه با لباس های دیگه چه فرقی داره که اینقدر گرونه
انتخابات میشه میگن مردم ، آمریکا چیزی میگه میگن مردم ، کاری میخوان بکنن میگن مردم و خیلی چیزای دیگه که همش میگن مردم آخرش هم هیچ به داد مردم نمیرسن فقط وسیله شعار دادن و کمک خواهی دولت شده کلمه مردم و مردم هم تو کف خوراک و این میوه های تابستانی گران قیمت و رنگی موندن گیرشون نمیاد امسال شده تبرک و تحفه
ده برابر برای فرم میگیرند، مدارس دولتی شهریه میگیرن هیچ کس هم براش مهم نیست هرکسی سرش به جمع کردن خودش گرمه
خدا خیرتون بده یا نه
خدا خیرتون بده یا نه ????
پاسخ ها
ناشناس
| Israel |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
من که دیروز از مدرسه گرفتم یک میلیون و پنجاه هزار
هر وقت کل کشور شد یه لباس فرم درسته.الان تو کل استان فارس دوتا مدرسه پیدا نمیکنی که لباسشون یه جور باشه ینی شما اگه مدرسه بچه ت رو عوض کنی دوباره باید لباس جدید بگیری. اینم شد باعث سو استفاده مدیران مدارس.میگن فقط باید از خیاطی که ما معرفی میکنیم لباس بگیرین.در کل مدریتتون ضعیفه.
بابا هالا یه نونی میخای به خیاطا برسونی دیگه
همش شعار و دورغ مدارس دولتی هم از مردم در حاشیه پول میگیرن بابت هزینه های بیخودی
خیلی خوشحالم کلاس سوم میرم امسال شاید برا ماهم بدن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری