بازدید 8298

سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور عراق به تهران

المیادین در خبری از سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور عراق در راس هیاتی عالی‌رتبه، به تهران برای عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری فقید ایران و هیات همراهش به محضر رهبر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱ 25 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، هیأتی عالی رتبه به ریاست «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق برای عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می‌کنند.

رئیس‌جمهور عراق، سران چارچوب هماهنگی، تعدادی از نخست‌وزیران سابق و سران تعدادی از احزاب سیاسی، روز شنبه و برای عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی به رهبر انقلاب، به تهران سفر می‌کنند.

شبکه المیادین به نقل از منابع خود از سفر رئیس‌جمهور عراق، رهبران چارچوب هماهنگی، تعدادی از نخست‌وزیران سابق این کشور و جمعی از رهبران نیروهای سیاسی به تهران خبر داد.

گفتنی است که این سفر امروز، شنبه انجام خواهد شد و هیأت عراقی برای عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان وارد تهران خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری